MS Windows
briani 27239
Problem med netværkskort
Fra : Jakob Johannessen

Dato : 02-04-03 11:43

Når WinXP er startet på min computer kommer der en meddelelse om at der er
netværksforbindelse, straks efterfulgt af en besked om at der ikke længere
er forbindelse. Den står så og skifter mellem disse to muligheder konstant
et par gange i sekundet. Jeg har ikke et netværk i gang, og der er ikke
noget kabel i kortet, jeg har prøvet at lave netværk med min bærbare men det
gør ingen forskel, nogen forslag til hvad der sker?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-04-03 15:09

In dk.edb.system.ms-windows, Jakob Johannessen
<whisky@*FJERN*post4.tele.dk> says...
> et par gange i sekundet. Jeg har ikke et netværk i gang, og der er ikke
> noget kabel i kortet, jeg har prøvet at lave netværk med min bærbare men det

Fjern alt support for netkortet og lad det forblive sådan.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-04-03 15:14

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev:

>Fjern alt support for netkortet og lad det forblive sådan.

Så bliver det bare fundet igen ved næste opstart.

--
Bertel

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-04-03 20:14

In dk.edb.system.ms-windows, Bertel Lund Hansen
<nospamfor@lundhansen.dk> says...
> Så bliver det bare fundet igen ved næste opstart.

Jeg kan godt fjerne support fra givent hardware i min maskine, både i 98
og 2000. Jeg går udfra at XP ikke er væsentligt anderledes på dette
punkt.

Fra : Jakob Johannessen

Dato : 02-04-03 17:20

Jeg har deaktiveret kortet, og så stoppede det, men når jeg så aktiverer det
igen, er problemet der stadig.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-04-03 20:12

In dk.edb.system.ms-windows, Jakob Johannessen
<whisky@*FJERN*post4.tele.dk> says...
> Jeg har deaktiveret kortet, og så stoppede det, men når jeg så aktiverer det
> igen, er problemet der stadig.

Så lad være med at aktivere det...

Fra : Jakob Johannessen

Dato : 02-04-03 20:50

> Så lad være med at aktivere det...

den mulighed ville også være god, hvis ikke lige at det var fordi jeg skal
bruge netværket en gang imellem

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-04-03 15:12

In dk.edb.system.ms-windows, Jakob Johannessen
<whisky@*FJERN*post4.tele.dk> says...
> den mulighed ville også være god, hvis ikke lige at det var fordi jeg skal
> bruge netværket en gang imellem

Har du prøvet med et andet netkort, evt. et andet slot?