Gør nar af blebørn og ældre mennesker !
Fra : "Poul Munk"

Dato : 21-03-01 11:16

René Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> Nej, der er kun én der bruger ble, bliver madet og får sut i minden -
> det er Nicoai; jeg er derimod den heldige der kan være hans Storebror

Jeg kan ikke lide i gør nar af blebørn og ældre mennesker der er nødt
til at bruge ble !
Hvornår ser vi Nicolai skubbe en rolator foran sig - iført ble i Græsted
miljøet ?
Jeg er også en af de "heldige" der dagligt kører forbi jeres flotte
millionærvilla med 2 garager !
(På hjørnet af Græsted Hovedgade-Esbønderupvej)
Var det ikke bedre at købe et hus med ugenert have så Nicolai kan sidde
ude med sin ble på ?
vh

mvh
poul@munk.dk
Få din egen gratis e-mail adresse hos Jubii på http://post.jubii.dk

--
Posted from 212.54.93.13 by way of relay.jubii.dk [212.112.128.117]

Fra : Mic

Dato : 21-03-01 11:57

Jeg kan ikke lide i gør nar af blebørn og ældre mennesker der er nødt
til at bruge ble !

De gør ikke nar. De snakker åbent om en form for seksualitet der er kendt og
anerkendt som sådan...

Hvornår ser vi Nicolai skubbe en rolator foran sig - iført ble i Græsted
miljøet ?

Forhåbentlig først om føje år. Nicolai er jo en ung mand i sin bedste
alder...

Jeg er også en af de "heldige" der dagligt kører forbi jeres flotte
millionærvilla med 2 garager !

Hm. Misundelse er en grim ting. Også på skrift...

(På hjørnet af Græsted Hovedgade-Esbønderupvej)
Var det ikke bedre at købe et hus med ugenert have så Nicolai kan sidde
ude med sin ble på ?

Hvorfor? Så du kan leve videre i lykkelig uvidenhed om at din
seksualitet -hvad den end måtte gå i retning af- ikke er den eneste måde at
dyrke samvær på? Eller er det fordi du er bange for de følelser billederne
herom vækker i dig, fordi det ikke kun er afsky? Eller er du blot et
puritansk skvadderhovede, der skal lukke lidt galde ud, for at få luft for
dine indestængte frustrationer over at det snart er forår, og så skal vi
atter til at betragte diverse smukke kvinder lufte deres seksualitet i
flortynde gevandter. Og måske i dit tilfælde leve med en erkendelse af at de
for evigt er uden for rækkevidde? Akja. Mulighederne er mangfoldige....

Med knap så venlig hilsen

Mic

Fra : Henning

Dato : 21-03-01 17:50

""Poul Munk"" <poul@munk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til at bruge ble !
Hvornår ser vi Nicolai skubbe en rolator foran sig - iført ble i Græsted

Hej Poul

Hej Poul

Det er ikke god etikette at angribe andre for deres
seksuelle observans, eller at udlevere andre på
usenettet, du er efter min mening gået langt over
stregen med din beskrivelse af deres hjem og
"næsten" postadresse. det du gør er IMO meget
usmageligt.

Rene`og Nicolai gør IKKE grin med nogen overhovedet!!
Det er deres seksuelle preferancer og fetich, og det er
ikke udtryk for noget som helst andet.

MVH
Henning

FUT: news:dk.admin.netikette

Fra : Nicolai

Dato : 21-03-01 20:43

On Wed, 21 Mar 2001 10:15:31 +0000 (UTC), poul@munk.dk ("Poul Munk")
wrote:

Hej Poul!

>Jeg kan ikke lide i gør nar af blebørn og ældre mennesker der er nødt
>til at bruge ble !

Hvornår har jeg gjort nar af blebørn? Tværtimod så tror jeg jeg
forstår dem bedre end dig!

Hvornår har jeg gjort nar af ældre mennesker?

>Hvornår ser vi Nicolai skubbe en rolator foran sig - iført ble i Græsted
>miljøet ?

Så heldig tror jeg aldrig du blive, jeg mener selv at jeg udviser den
nødvendige diskretion overfor omverdenen.

>Jeg er også en af de "heldige" der dagligt kører forbi jeres flotte
>millionærvilla med 2 garager !

Åhja, det er synd for dig at du ikke har et så flot hus!

>Var det ikke bedre at købe et hus med ugenert have så Nicolai kan sidde
>ude med sin ble på ?

Hvad tror du egentlig det her hus har?

Ærlig talt Poul, jeg synes du skulle tage at opføre dig som et voksent
menneske, og give os en undskyldning! Eller også klappe i! Det du
fremkommer med, kan jeg virkelig ikke bruge til noget konstruktivt.

Det du skriver, synes jeg tyder på at du har en eller anden
seksualitet du ikke tør udleve, og derfor skal angribe os, som er
åbne.

Hilsen
Nicolai
--
http://infantilism.org - Yes, diapers and sex do mix!
http://babylai.infantilism.org - personal pics, movies & info

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 22-03-01 07:02

On Wed, 21 Mar 2001 10:15:31 +0000 (UTC), poul@munk.dk ("Poul Munk")
wrote:

Heil Poul Munk :)

>Jeg kan ikke lide i gør nar af blebørn og ældre mennesker der er nødt
>til at bruge ble !

det kanjeg heller ikke li at der er nogen der gør !!!!

>Hvornår ser vi Nicolai skubbe en rolator foran sig - iført ble i Græsted
>miljøet ?

Hmm tror du han ku finde på det ?

>Jeg er også en af de "heldige" der dagligt kører forbi jeres flotte
>millionærvilla med 2 garager !

så må vi sgu da håbe de har en bil ?

>(På hjørnet af Græsted Hovedgade-Esbønderupvej)
>Var det ikke bedre at købe et hus med ugenert have så Nicolai kan sidde
>ude med sin ble på ?

jeg tror ikke Nicholai føler sig generet !
MvH
Bo :)
>Få din egen gratis e-mail adresse hos Jubii på http://post.jubii.dk

f.eks eller ved hotmai Yahoo der er så mange af dem !!!!

Fra : JcLind

Dato : 24-03-01 17:46

> [...]
> til at bruge ble !
> Hvornår ser vi Nicolai skubbe en rolator foran sig - iført ble i Græsted

Du har vist ikke rigtigt forstået hvad det går ud på. Gør jeg nar af mænd med
potensproblemer, hvis jeg får jern på når jeg ser en flot dame på torvet? Jeg
tror ikke at der findes nogle mennesker, der dyrker sex for at gøre nar af
andre.

> Jeg er også en af de "heldige" der dagligt kører forbi jeres flotte
[klip]
> (På hjørnet af Græsted [klip])

Det er utrolig småligt af dig at fortælle hvor andre mennesker bor henne. Er du
så hellig at du har ret til at udlevere andre menneskers bopæl?

> Var det ikke bedre at købe et hus med ugenert have så Nicolai kan sidde
> ude med sin ble på ?

Det kunne være på sin plads at du havde inkluderet det sted i meddelelsen hvor
René skriver om at bevæge sig rundt i det offentlige. Det er jo det du hentyder
til med dit "ondt-i-røven"-råd med den ugenerte have. Eller er det noget du selv
digter fordi du tidligere har skrevet om "i Græsted miljøet"?

> vh

> mvh
> poul@munk.dk

VH VH jakob

Fra : René Hjorth

Dato : 24-03-01 22:09

Sat, 24 Mar 2001 17:46:00 +0100 skrev "JcLind" <JcLind@adr.dk>

Hej alle,

Selvom om jeg også ville tage jer i forsvar, hvis der er en der
angriber i konferencen, er det sgu' rigtigt fedt at se - tak.

>Gør jeg nar af mænd med potensproblemer, hvis jeg får jern på når jeg ser en flot dame på torvet?

Og for at komme on-topic igen, var det lige et spørgsmål omkring
ovenstående der slog mig.

Fra seksualundervisningstiden i folkeskolen fik vi bl.a. forklaret
erektion, og at det bl.a. var hvad der sket med at pikke blev stiv,
hvis man f.eks. så en sød pige.

Dengang turde jeg ikke spørge - men det har jeg altså aldrig prøvet
(heller ikke hvis jeg så en flot dreng/fyr). Hvis jeg skal gå og få
erektion, kræver der altså, og det gjorde det også den gang, nogle
konkrete fantasier m.m.m., at bare se & kigge, var SLET ikke nok...

Men var der nogle der oplevede et "boing" og den stod, blot fordi de
så en sød pige, ellers skulle der mere til?

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Tomas O.

Dato : 24-03-01 23:00

"René Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse news:gs2qbtsk4so6skoq0itdjh97pb5h9s42d6@4ax.com...
Hej René
> Selvom om jeg også ville tage jer i forsvar, hvis der er en der
> angriber i konferencen, er det sgu' rigtigt fedt at se - tak.

Det manglede faktisk bare! Ikke fordi jeg blandede mig denne gang,
det var der heldigvis rigeligt der gjorde

Den form for indlæg er for meget af det gode og sjovt nok viser det
jo bare at den der skrev indlægget vist har nogen hangups der skal
bearbejdes?

SNIP
> Fra seksualundervisningstiden i folkeskolen fik vi bl.a. forklaret
> erektion, og at det bl.a. var hvad der sket med at pikke blev stiv,
> hvis man f.eks. så en sød pige.

Hmm..

> [...]
> få erektion, kræver der altså, og det gjorde det også den gang,
> nogle konkrete fantasier m.m.m., at bare se & kigge, var SLET ikke

Det er det heller ikke for mig og har vist egentlig aldrig været.

> Men var der nogle der oplevede et "boing" og den stod, blot fordi
> de så en sød pige, ellers skulle der mere til?

Der har nu altid skullet mere til for mit vedkommende. Det er da sket
da jeg var yngre og sex mere ukendt land end i dag, at en fræk
fantasi om en jeg så på i bussen resulterede i en stivert.

Det er dog aldrig sket for mig at jeg bare får en stivert ved bare at
kigge, der er altid frække tanker med i spillet når den står.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 28-03-01 03:42

[René skrev]
> [...]
>
> Men var der nogle der oplevede et "boing" og den stod, blot fordi de
> så en sød pige, ellers skulle der mere til?

Ja.

:) .. for mit tilfælde i hvertfald. Min underbevisthed har åbenbart gang i
ting jeg overhovedet ikke bliver orienteret om.

Og ikke blot når jeg ser en sød pige - Jeg havde en periode hvor jeg (til dyb
undring for mig selv) bemærkede at jeg synes at få erektion hver evig eneste
gang i matematiktimen.
Og der var ingen i lokalet jeg tændte på.

Hvis det ikke var en eller anden form for matematisk/logisk problemløsning =
nydelse (Jeg har en meget høj IQ ..når det gælder logiske problemer - Mens
jeg er totalt dum til at tyde kropssprog og skjulte beskeder .. Det er dog
ikke noget problem så længe man taler med en mand .. mænd siger jo tingene
ligeud - Jeg foretrækker at have en god veninde med i byen da hun kan fortælle
mig hvis der er kvinder der er interesseret i mig .. da jeg slet ikke kan se
sådant noget selv) form for hardwiring så må det være fordi at min
underbevisthed også kedede sig og begyndte at drømme om andre mere spændende
ting.
Jeg kedede mig næsten altid gevaldigt i skolen .. det var simpelthen for nemt.

Og jeg oplever stadigtvæk nogle gange "boing" situationer uden at min
bevisthed har haft noget at gøre med dem.

Fra : René Hjorth

Dato : 29-03-01 20:59

Wed, 28 Mar 2001 04:41:52 +0200 skrev "Christian 'CeeJay' Jensen"
<newsgroup@CeeJay.cjb.nOt>

Hej Christian 'CeeJay' Jensen,

>Og ikke blot når jeg ser en sød pige - Jeg havde en periode hvor jeg (til dyb
>undring for mig selv) bemærkede at jeg synes at få erektion hver evig eneste
>gang i matematiktimen.

Hmmm, det må jeg indrømme at jeg synes er lidt smånørdet

[Kropssprog:]
>Det er dog ikke noget problem så længe man taler med en mand .. mænd siger jo tingene
>ligeud

Mjaeh, tildels - mænd er på det punkt helt klart nemmere at omgås, men
jeg kommer da nemt til at savne lidt mere underfundighed, så jeg nyder
stor glæde af begge køn. (blot ikke seksuelt

>Jeg kedede mig næsten altid gevaldigt i skolen .. det var simpelthen for nemt.

Ditto; jeg valgte dog oftest at stikke af fra timen og finde et sted
at onanere... ufatteligt jeg ikke blev opdaget

>Og jeg oplever stadigtvæk nogle gange "boing" situationer uden at min
>bevisthed har haft noget at gøre med dem.

Det oplever jeg ikke, MEN til gengæld sker det ved nogen situationer,
f.eks. små erotiske rollespil med min kæreste, at min pik kun når at
blive halvstiv, men at pre-spermen løber som en flod...

Måske tænder jeg blot utroligt meget på ham? )

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com