Skærme
Fijala 3554
Hvor kan man købe en Samsung 172T?
Fra : Snuske

Dato : 02-04-03 11:05

Hejsa,

Jeg har forsøgt at opdrive den Samsung 172T, men det er umuligt. Nogen der
kender et sted, som har den hjemme?

--

Mvh Snuske

Fra : JOB

Dato : 02-04-03 13:03

Hej, jeg så den for et par dage siden på Falkoner Alle, Frederiksberg, og så
vidt jeg husker i butikken Zitech - den ligger på et hjørne tæt på
Frederiksberg Centret...mvh JOB

Fra : Flemming Joensson

Dato : 02-04-03 13:08

"JOB" <job@image.dk> wrote in news:fkAia.2202$KZ1.397@news.get2net.dk:

> Hej, jeg så den for et par dage siden på Falkoner Alle, Frederiksberg,
> og så vidt jeg husker i butikken Zitech - den ligger på et hjørne tæt
> på Frederiksberg Centret...mvh JOB

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=32040

Koster også ca. 1000 mere end hos de øvrige, men Ok, hvis ikke man vil
vente på den må man jo betale prisen.

Flemming

Fra : Magnus Alkil

Dato : 02-04-03 13:44

Har du tjekket www.edbpriser.dk ?

Magnus

Fra : Flemming Joensson

Dato : 02-04-03 14:49

"Magnus Alkil" <Rein1@hotmail.com> wrote in

> Har du tjekket www.edbpriser.dk ?
>
> Magnus

Der er vel ikke nogen af dem som har den på lager?

Itbutikken: Du kan sandsynligvis have denne vare senest... 21-04-2003

XData: Varen er ikke på lager. Vi forventer igen at have denne vare på
lager d. 16/7 03.

ComputerCentrum: (Ikke angivet nogen info om lagerstatus)

Electronics Center: Ikke på lager, v/bestilling NORMALT 5-10 dage

Midt-Data: Varen forventes på lager ca. d. 11-04-2003
og kan afsendes herfra på denne dato. Ovenstående dato er dog
ubekræftet, og det kan derfor risikeres at den bliver rykket.

Befro ApS: Ikke på lager Lev. 1-2 dage (hvilket ikke rigtigt stemmer
overens med det røde og ikke gule, ikon hos dem)

Intercon Data: Forventes på lager 07-04-2003

SHG: Levering 5-7 dage

Intermedia Produktion: Leveringstid ukendt

Multimedia Experten: Ikke på lager. Forventet Lev. 14 dag(e)

JDM Hardware: Lev: 3-4 dg.

PRC-data: Levering - 273dage! (der må vist være en fejl i deres
system;)

Mvh
Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Snuske

Dato : 06-04-03 09:23

Tak for informationen.