Killing tilløbet, hvad gør jeg?
Fra : Mulle's mor

Dato : 02-04-03 08:14

Hejsa, gode råd søges!

Ja, nu sidder der den yndigste rødstribede killing foran mit vindue på 2.
døgn, og jamre sig. Den nyser en del og har meget beskidte ører. Den er vel
omkring 4mdr.
Hvordan i alverden finder jeg ud af om den har et hjem, den er hverken med
halsbånd eller øretatoveret.
Dyrlægen siger jeg skal lade den være, men jeg er faktisk lidt bange for den
er syg, og dermed kan smitte de andre katte i ejendommen hvor jeg bor (der
er ialt 6 katte)
Jeg ville elske at tage den til mig, men realistisk set, har jeg katte og
problemer nok med de 3 jeg allerede har *det er hårdt at erkende, når man
gerne ville have hele huset fyldt med katte*

Hvad gør jeg? Inges-kattehjem var en mulighed, men hvis nu katten rent
faktisk bor et sted, og måske er faret vild?

--
Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : Denise

Dato : 02-04-03 08:20

"Mulle's mor" <zille_fjerndette_@underlig.zzn.com> wrote in message
> [...]
>
> Hvad gør jeg? Inges-kattehjem var en mulighed, men hvis nu katten rent
> faktisk bor et sted, og måske er faret vild?

Hej
Puha, svært spørgsmål. Hvis jeg ikke ville tage den ind pga mine egne katte,
ville jeg nok aflevere til Inges, og så sætte plakater op i omegnen, hvor
jeg skrev at den var afleveret til Inges, så evt. ejere kunne nå og hente
den, inden den blev solgt.
Det er jo også synd at den ikke kan blive behandlet og især få mad, kan du
ikke give den noget mad i mellemtiden, altså udenfor ?.
Ellers ved jeg ikke mit levende råd.
Hilsen Denise

Fra : Jette

Dato : 02-04-03 22:29

"Mulle's mor" skrev:
> [...]
vel
> omkring 4mdr.
> Dyrlægen siger jeg skal lade den være [snip]

Jeg ville i hvert fald under ingen omstændigheder være i stand til at
ignorere sådan et stakkels lille væsen. Skynd dig at give den noget mad og
aflever den på et kattehjem eller få den aflivet. Jeg synes det ville være
grusomt at lade som ingenting ... kan slet ikke forstå at en dyrlæge,
kan finde på at sige sådan noget - han må da have et hjerte af sten.

Mvh. Jette

Fra : Mulle's mor

Dato : 02-04-03 22:37

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> grusomt at lade som ingenting ... kan slet ikke forstå at en dyrlæge,
> kan finde på at sige sådan noget - han må da have et hjerte af sten.

Det er faktisk en damedyrlæge...
Jeg har imellemtiden sandsynligvis fået katten afsat, jeg får besked på
søndag, ellers har jeg truffet aftale med Inges kattehjem om at de tager
den, så alt ser lovende ud for den lille røde dreng :)
Den er fodret og bor nu i et havehus indtil søndag....magen til dejlig
killing skal man nok lede længe efter, men mit hjerte banker nu også
specielt for rødstribede hankatte :)

Mange glade hilsner herfra, og tak for råd Jette og Denise :)))