MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Tabulator
Fra : Leif Poulsen

Dato : 02-04-03 00:51

Hej gruppe

Når jeg kører en MS-Word og "tabber", så popper andre kørende appz op i
stedet for at indrykke cursoren, og det er jo ikke særligt praktisk.Tab
fungerer fint til hop i f.eks. internetexplorer og Wordpad. ALT-TAB fungerer
normalt.

Egentligt er det sikkert mere et Word end et Windows problem. Umiddelbart
tror jeg ikke det er Virus der er problemet, da Norton scanneren ikke finder
noget.

Med venlig hilsen

Leif Poulsen

Fra : Anders Lund

Dato : 02-04-03 05:53

Leif Poulsen wrote:
> [...]
> i stedet for at indrykke cursoren, og det er jo ikke særligt
> praktisk.Tab fungerer fint til hop i f.eks. internetexplorer og

Prøv at trykke nogle gange på dine SHIFT, CTRL og ALT knapper (begge sæt)...
Nogle gange kan Windows godt blive forvirret og tro du at du holder en knap
nede.
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever