Modig gravhund hjælper kattene....
Fra : skingur

Dato : 01-04-03 22:13

hej gruppe
Siden alle er så vilde med at dele deres oplevelser med de firbenede,
vil jeg da heller ikke holde mig tilbage!
Når min mand siger "whooops...kig væk, skat", betyder det som regel at
der er en gigantisk edderkop på vej ELLER at dyrene har slæbt noget
ækelt med ind. Jeg er ellers ikke sart... men jeg lod alligevel være med
at kigge, da gemalen fik gravet et musehoved op af vores allesammens
lammeskindstæppe, vi på skift slåsser om at ligge på foran brændeovnen.
Den lille langhårede havde fundet det på sin aftentur, og som den
dygtige lille hund han er, spytter han ud når man siger "taaaak"!!! Og
gemalen holdt (heldigvis for ham - desværre for tæppet) ikke hånden
under...
Det er mig, der fjerne hele levende eller døde mus og rotter, når dyrene
kommer med "gaver", men jeg kan altså ikke li´, når de er splittet ad...
og katten tror, at musehoveder er det, jeg bliver allergladest for at
få!!!!

Kh Christina og en skuffet Gandalf, dermåtte aflevere byttet...

http://www.kandu.dk/

Fra : x Vuf x

Dato : 02-04-03 22:23

Tue, 01 Apr 2003 21:13:11 GMT, skingur wrote:

> [...]
>kommer med "gaver", men jeg kan altså ikke li´, når de er splittet ad...
>og katten tror, at musehoveder er det, jeg bliver allergladest for at

Hihihi...ejjj hvor er du sippet...

>Kh Christina og en skuffet Gandalf, dermåtte aflevere byttet...

Havde du virkeligt ikke noget at bytte med? Nej nu har jeg da aldrig...

--
Mvh Sonja Petersen http://www.sonpet.com/ sonpet@***pc.dk

O ,--------. O ,--------. O ,--------. O ,--------. O ,--------. O
-|-| NO WAR |-|-| NO WAR |-|-| NO WAR |-|-| NO WAR |-|-| NO WAR |-|-
/ \`--------'/ \`--------'/ \`--------'/ \`--------'/ \`--------'/ \

Fra : skingur

Dato : 04-04-03 09:46

"x Vuf x" skrev d. 02-04-03 22:23 dette indlæg :

> [...]
>
> O ,--------. O ,--------. O ,--------. O ,--------. O ,--------. O
> -|-| NO WAR |-|-| NO WAR |-|-| NO WAR |-|-| NO WAR |-|-| NO WAR |-|-

Jo... men et gammelt, brugt ben er bare ikke nær så interessant...
Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : x Vuf x

Dato : 04-04-03 20:56

Fri, 04 Apr 2003 08:45:48 GMT, skingur wrote:

>Jo... men et gammelt, brugt ben er bare ikke nær så interessant...
> Christina

Næ dertil har man da friske tyggeting og kiks liggende i en
dertil indrettet skuffe!
Et musehoved er noget af det ypperste, katten kan forære dig.
De knaser dem selv som bolscher...med velbehag... addrrr...hehe