Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus E-10 Camedia
Fra : Søren EB

Dato : 01-04-03 22:07

Hejsa..

Jeg har et sådan kamera og er glad for det! Men jeg syntes ikke jeg kan tage
nogle gode billeder, taget kameraet i betragtning burde det jo være muligt..

Jeg har også et Canon Ixus 300 som tager nogle lækre billeder...

Nogen der har mod på at hjælpe mig med at få mit E-10 i sving ???

Med venlig hilsen

Søren EB

soreneb@email.dk

__________________________________________________________________ Soren
E.B. ICQ#: 9373205 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Anders Houmark

Dato : 01-04-03 23:15

"Søren EB" <soreneb@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har også et Canon Ixus 300 som tager nogle lækre billeder...
>
> Nogen der har mod på at hjælpe mig med at få mit E-10 i sving ???

Hej Søren

Hvad præcis er det som driller eller gør billederne dårligere?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Lene Baarts

Dato : 02-04-03 17:14

>jeg syntes ikke jeg kan tage
> nogle gode billeder, taget kameraet i betragtning burde det jo være
muligt..

Hej Søren,
Nu ved jeg ikke hvad du betragter som gode billeder, men hvis du vil se
fotos taget med E10 af mange forskellige motiver, kan du ta' et kig på
www.lene-baarts.dk
Har dine problemer evt. noget med autofokus at gøre?
Mange hilsner,
Lene