link til underliggende frame
Fra : Claus G.

Dato : 01-04-03 21:13

Hej
bruger frames hvor der selvfølgelig som standart er en forside i
midterframen. Men kan man, og hvordan lave et externt link der åbner
framesættet med en underliggende side i stedet for forsiden?
mvh Claus G

Fra : Peter Wissing

Dato : 01-04-03 21:48

"Claus G." <gabriel@xxxdesign-text.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> midterframen. Men kan man, og hvordan lave et externt link der åbner
> framesættet med en underliggende side i stedet for forsiden?

Hvis jeg har forstået spørgsmålet rigtigt vil jeg umiddelbart mene det kan
gøres således:

-hvor "side2.htm" er den side du ønsker vist i midterframen, og
"midterframe" er det du har kaldt din frame i midten.

Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-04-03 21:53

> [...]

>midterframen. Men kan man, og hvordan lave et externt link der åbner
>framesættet med en underliggende side i stedet for forsiden?

Kan man ikke og det er en af de store ulemper ved at bruge
frames.

Så skal du opbygge et nyt framesæt, hvor du har sat den anden
side ind.

Men drop frames, det er ikke moderne mere, der er for mange
ulemper ved at bruge det.

Fra : Allan Vebel

Dato : 01-04-03 22:32

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> Men drop frames, det er ikke moderne mere, der er for mange
> ulemper ved at bruge det.

Det er også min holdning - frames er temmelig upraktisk. Til
Claus, læs http://html-faq.dk/2009.asp

--
Allan
http://html-faq.dk