pletter fra jerndråber
Fra : Anne S. Rasmussen

Dato : 01-04-03 21:10

Nu hvor vi er begyndt at give jerntilskud til vores dreng, er der flere
gange kommet pletter på hans tøj. Er der nogen mulighed for at få det af
igen?

Venlig hilsen

Anne

Fra : Ann Petersen

Dato : 01-04-03 21:33

>Nu hvor vi er begyndt at give jerntilskud til vores dreng, er der flere
>gange kommet pletter på hans tøj. Er der nogen mulighed for at få det af
> [...]

Hej Anne!

Det bedste råd, jeg kan komme på, er at købe noget rustfjerner til tøj. Det
kan man finde i supermarkedet ved de andre vaskemidler. Men jeg ved ikke, om
det virker ?!

--
Mange hilsner fra Ann
Kig forbi på: http://www.familien-petersen.dk

Fra : nicolehh

Dato : 01-04-03 21:34

"Anne S. Rasmussen" skrev d. 01-04-03 21:10 dette indlæg :
> [...]
flere
> gange kommet pletter på hans tøj. Er der nogen mulighed for at få det

Prøv at gnide de friske pletter i ufarvet opvarsemiddel og lad det ligge
i en lukket plastikpose min. 3 timer inde det bliver vasket ved 60
grader, det skulle tage det, det hjalp her!!

Meget af det forsvandt af sig selv med tiden, men det var de helt små
pletter!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Lotte Jul Jensen

Dato : 03-04-03 08:10

Jeg har en lille tube som hedder Magic. Jeg mener det er købt i Matas. Det
er rigtig godt til at tage rustpletter.

Hilsen Lotte