MS Windows
briani 27239
Opstartsprogrammer
Fra : Henrik Steffensen

Dato : 01-04-03 20:10

I startup i WinXp findes bl.a. følgende programmer:

NvCpl
nwiz
REGSHAVE
wfxsnt40

Hvad er det for nogle programmer? Jeg tænker på at fjerne markeringen i dem,
men hvilke programmer hører de egentlig til?

Hilsen Henrik.

Fra : Anders Lund

Dato : 01-04-03 20:38

Henrik Steffensen wrote:
> NvCpl

Hvis nok noget Nvidia noget.

> nwiz

Noget mere Nvidia noget.

> REGSHAVE

Det jeg har fundet nogle steder:
"Part of the USB driver set for the Fuji Finepix series or digital cameras
as it works fine without "

> wfxsnt40

Fax software... "Symantec WinFax"

> Hvad er det for nogle programmer? Jeg tænker på at fjerne markeringen
> i dem, men hvilke programmer hører de egentlig til?

Evt. søg på google efter sådan ting ... det er en meget effektiv
søgemaskine.
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever