Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Søger - Lexar forhandler
Fra : S.M.

Dato : 01-04-03 19:06

Søger en forhandler som har Secure Digital Card på 256 eller 512 Mb og
evt. Lexar USB JumpDrive's

Fra : Morten

Dato : 01-04-03 19:54

"S.M." <stonefox58@hotmail.com> wrote in message

> Søger en forhandler som har Secure Digital Card på 256 eller 512 Mb og
> evt. Lexar USB JumpDrive's

Kender ikke lige en online, men Fona, Fredgaard (og Merlin?) forhandler i
alt fald kortene. Dog ved jeg ikke om de har de store størrelser hjemme, men
de må da være til at snakke med hvis det da absolut skal være Lexar's

mvh
Morten

Fra : Henrik

Dato : 03-04-03 21:21

"S.M." <stonefox58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Søger en forhandler som har Secure Digital Card på 256 eller 512 Mb og
> evt. Lexar USB JumpDrive's

Hej

Send mig en mail på info@digitalfotoservice.dk så skal jeg finde ud af noget

mvh

Henrik S
www.digitalfotoservice.dk

Fra : Henrik

Dato : 06-04-03 07:49

"S.M." <stonefox58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Søger en forhandler som har Secure Digital Card på 256 eller 512 Mb og
> evt. Lexar USB JumpDrive's

Dem finder du nu hos www.digitalfotoservice.dk

Mvh.
Henrik S.