Patch til CM 4
Fra : Rene Juulsgård

Dato : 01-04-03 18:51

Hvor kan man finde den og hjælper den med at gøre spillet lidt hurtiger. Det
er et sejt spil men det går sgu bare lidt langsomt.... :)

Fra : Dopedog

Dato : 01-04-03 19:04

> Hvor kan man finde den og hjælper den med at gøre spillet lidt hurtiger.
Det
> er et sejt spil men det går sgu bare lidt langsomt.... :)

Du kan finde på SIgames.com f.eks. og JA det hjælper RIGTIG meget på
hastigheden! Før jeg havde patchen kørte det kanont langsomt bare med 1
liga. Nu kører jeg med 4 ligaer og det kører faktisk lige så hurtigt som i
CM 01/02 (med 4 ligaer også)

Fra : Nic

Dato : 01-04-03 19:21

Eller forsiden på www.cmdanmark.dk :)

Fra : / / dentro / /

Dato : 01-04-03 19:10

"Rene Juulsgård" <lisa@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

| Hvor kan man finde den og hjælper den med at gøre spillet lidt hurtiger.
Det
| er et sejt spil men det går sgu bare lidt langsomt.... :)

Jeg har lige optimeret hastigheden i mit spil, og nu går det rigtig
hurtigt - hurtigere end 3'eren synes jeg. Jeg har gjort følgende:

- Defragmenteret system drevet (C:), og defragmenteret det drev spillet
ligger på
- med WinXP trykket ctrl + shift + esc mens CM4 kørte. Under processer fandt
jeg CM4.exe og satte den prioritet til "over normal".
- Så kører jeg én liga - da jeg alligevel regner med at blive i den samme
klub de næste 15-20 år :)

/ / dentro / /

Fra : Nic

Dato : 01-04-03 19:22

> - Defragmenteret system drevet (C:), og defragmenteret det drev spillet
> ligger på
Mere ram istedet... 1GB her, og jeg er stadig ikke imponeret.

> - med WinXP trykket ctrl + shift + esc mens CM4 kørte. Under processer fandt
> jeg CM4.exe og satte den prioritet til "over normal".
Den synes jeg er en dårlig løsning. I forvejen svarer andrer programmer meget langsomt.

> - Så kører jeg én liga - da jeg alligevel regner med at blive i den samme
> klub de næste 15-20 år :)

God plan :)

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 01-04-03 22:03

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg CM4.exe og satte den prioritet til "over normal".
> - Så kører jeg én liga - da jeg alligevel regner med at blive i den samme

husk at spille med medium database, det tager meget! og desuden er databasen
jo dobbelt så stor i CM4 som i 01/02

mvh.
Lars

Fra : / / dentro / /

Dato : 01-04-03 23:01

"Lars Lauridsen" <Crazy_Jellyfish@hotmail.com> skrev i en meddelelse

| husk at spille med medium database, det tager meget! og desuden er
databasen
| jo dobbelt så stor i CM4 som i 01/02

Tror faktisk jeg spiller med lille... Det stod den vist på fra starten....
Men min computer er også kun 333 MHz (don't laugh)...

Fra : El Groucho

Dato : 01-04-03 23:45

hvad er forskellen egentlig på databasens størrelse ??

Michael