Er Soltek Sl85erv2 et godt board ?
Fra : HH2450SV

Dato : 01-04-03 17:32

Er der nogen der har erfaring med Soltek Sl85erv2 ? gode som dårlige
skal køre med Asus V9280
mvh
Hans

Fra : Lars Hjortø

Dato : 02-04-03 18:17

Hej Hans

Jeg havde købt sådan et bundkort, et MSI MS-8888 grafikkort, Celeron 2.2 GHz
og 512 MByte RAM. Monterede det med mine gamle harddiske, CD-ROM og
netværkskort.
Det virkede med det samme uden nogen problemer, men da jeg havde kørt med
det et par uger opgav det simpelt hen livet under en opstart. Mens det
virkede synes jeg heller ikke at det kørte optimalt. Så jeg vil IKKE
anbefale dig at købe det.
Jeg fik det byttet til et MSI 655 MAX-L med dual-ram controller og DET
kører bare som det skal. Klippe stabilt og noget hurtigere end Soltek.
Det er godt nok noget dyrere, men jeg mener helt sikkert at det er de ekstra
penge værd. Dog skal du lige være opmærksom på at der nogen steder står at
man SKAL have to RAM-moduler i ad gangen. Det er dog ikke tilfældet, men det
er en god idé da det kører noget hurtigere med en til hver RAM-controller.
God fornøjelse med dit køb, hvad du end måtte vælge.
--
Venlig hilsen Lars.

Fjern nospam fra min mail-adresse hvis du vil skrive til mig.