MS Windows
briani 27239
Tastatur"fejl"
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 01-04-03 17:08

Hej,

Når jeg skal bruge en apostrof over f.eks. et e (i eks. "en enkelt"), plejer
jeg at trykke på tasten med apostrof og så derefter e. Men når jeg trykker
det nu, skriver den bare ´´ og så et alm. e, når jeg trykker. Hvad er der
mon galt?

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-04-03 17:29

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev :

> [...]
>det nu, skriver den bare ´´ og så et alm. e, når jeg trykker. Hvad er der

Kan du skrive f.eks. ü og ä?

Hvis ikke, så har du har sandsynligvis fået badtrans virus, den
gør at tastatuteret opfører sig sådan.

Så tjek dit system for vira eller spørg i