Gåtur i Århus
Fra : Therese

Dato : 01-04-03 17:02

Hej alle glade Århus og omegn-hundeejere

Vi prøver at gentage succesen med gåtur ved Brabrandstien på lørdag d. 5/4
kl. 12.
Vi mødes under motorvejsbroen på Ormslevvej og går herefter ad Brabrandstien
til et engområde, hvor hundene kan løbe frit og lege.

Indtil videre bliver vi Bernhard (Berner Sennen), Apollo (Berner Sennen),
Balder (Fox-terrier) og Stoffer (Beagle).
Jeg håber virkelig der er andre der har lyst til at troppe op. Hundene
bliver så dejligt trætte

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Søren Houlberg

Dato : 01-04-03 19:17

Hej!

Øv - ALTSÅ - hvorfor er det altid om lørdagen hvor jeg træner hund.......
Kunne det ikke engang blive en søndag

Hilsen

Mette Sofie - og Eyla som gerne vil møde nogen andre end dem vi plejer...

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 01-04-03 19:28

Jeg er da helt klart frisk på en søndag! Bare ikke i den her uge, da Robin
har fået fjernet en klo og har poten forbundet

Eyla er en tæve ikke? Så kunne det endda være, at Robin kunne lege
ordentligt.....

--
-Trine

Fra : Søren Houlberg

Dato : 01-04-03 19:30

Hej!

Ja Eyla er en dame (med stort D).

Hun er en Riesenschnauzer og mangler derfor også gerne lidt større hunde at
lege med så ikke hun vælter dem alt for meget når hun fræser rundt

Hilsen

Mette Sofie

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 02-04-03 01:58

Thi hi, ikke noget problem.... hun kan alligevel ikke følge med Robin

Fra : Therese

Dato : 01-04-03 19:27

Jeg er også altid frisk om søndagen
Jeg tager faktisk tit ud til et lukket hundeområde i Tranbjerg. Der er meget
hyggeligt.

Fra : Smat

Dato : 02-04-03 11:20

"Therese" <therese@SLETelverdalen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Balder (Fox-terrier) og Stoffer (Beagle).
> Jeg håber virkelig der er andre der har lyst til at troppe op. Hundene

Øhh Apollo kan altså ikke lege på lørdag, men hvis der også er træf om
søndagen kan det være jeg kan nå hjem fra KBH. Men ellers vil vi jo altid
gerne med næsten alle dage.

Margethe

Fra : Therese

Dato : 02-04-03 13:39

"Smat" <smat"fjernes"@stofanet.dk> skrev
> Øhh Apollo kan altså ikke lege på lørdag, men hvis der også er træf om
> søndagen kan det være jeg kan nå hjem fra KBH. Men ellers vil vi jo altid
> gerne med næsten alle dage.

Nå, så var jeg lidt for hurtig
Hvad så med at vi OGSÅ laver en gåtur søndag?
Hvornår kan du og Apollo være hjemme? Kl 14?

Til I andre: Jeg går i hvert tilfælde også turen lørdag. Er der ikke nogen
andre der vil med? Jeg tror godt hundene gider to dage i træk

Fra : Line og David

Dato : 04-04-03 11:59

> Til I andre: Jeg går i hvert tilfælde også turen lørdag. Er der ikke nogen
> andre der vil med? Jeg tror godt hundene gider to dage i træk
Vi vil da gerne med, hvis vi kan blive enige om et tidspunkt

mvh

Line, David og Sandy

Fra : Therese

Dato : 04-04-03 19:14

"Line og David" <wormie_fjerndette@alberg.dk> skrev i en meddelelse

> Vi vil da gerne med, hvis vi kan blive enige om et tidspunkt

Hvad siger I til lørdag kl. 12?

Fra : David

Dato : 05-04-03 14:34

> Hvad siger I til lørdag kl. 12?
Ups... Tænkte mere på søndag kl 14?

mvh David

Fra : Therese

Dato : 05-04-03 20:00

Søndag kl. 14 er også OK med mig.
Jeg ved ikke, om der er andre der kommer. Apollo er ikke sikker på at kunne
nå det.

Fra : Carina Bach Hansen

Dato : 03-04-03 20:13

Hej

Jeg vil egentlig osse gerne med sammen med min polske hyrdehund. Han er en
tre årig kastrat, der desværre er blevet bange for andre hunde, så jeg skal
være rimelig sikker på, at jer der kommer, er klar over problemet. Vi har
ikke råd til et udfald mere der ender uheldigt...

Derudover er han ikke en hund andre mennesker nemt kan komme til, forklaring
kan komme på lørdag.

Hvor kan man parkere henne?

Mange hilsner fra Carina og Balou

Fra : Therese

Dato : 04-04-03 19:13

"Carina Bach Hansen" <carina.bach(fjern dette )@hansen.mail.dk> skrev
> [...]
> være rimelig sikker på, at jer der kommer, er klar over problemet. Vi har
> ikke råd til et udfald mere der ender uheldigt...
Ja, vi kan jo i hvert fald prøve at se - ikke? Bernhard kan nogen gange være
lidt voldsom, men det kommer meget an på den anden hund. Jeg synes det kunne
være hyggeligt, hvis I ville prøve at tage med på lørdag (i morgen)

> Hvor kan man parkere henne?
Man kan parkere under motorvejsbroen på Ormslevvej

Fra : Carina Bach Hansen

Dato : 04-04-03 21:05

hej

Jamen, så kommer vi da osse. Kl. 12 ved broen.

Ses.