Min hjemmeside
Fra : Michael Korsgaard

Dato : 01-04-03 15:23

Er der nogen som vil bruge et par minnuter på at tjekke min hjemmeside.
Skriv hvad i synes om den her eller i min gæstebog. På forhånd tak.
Michael Korsgaard

Fra : antidote

Dato : 01-04-03 16:08

"Michael Korsgaard" <miv_k@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som vil bruge et par minnuter på at tjekke min hjemmeside.
> Skriv hvad i synes om den her eller i min gæstebog. På forhånd tak.

OK - jeg synes den er helt fantastisk og kan klart anbefale den til alle her
i gruppen!

Det eneste problem med den er at den ikke HAR NOGEN ADRESSE - helt ærligt,
før du bruger din egen og vores tid på at spamme gruppen til så brug dog
lige et minimum af indersiden af dit hoved og tjek hvad du skriver!

Din.. din.. Aprilsnar !

/antidote

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-04-03 18:06

In dk.spil.computer, antidote wrote:

> [...]

's' siger 'ssss', 'sp' siger 'sppp' *spyt*, 'spi' siger 'spii' og
'spil' siger 'spil', computerspil.

Prøv <news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros> i stedet. Led lidt på
<http://www.usenet.dk/grupper.pl> næste gang, eller spørg i gruppen
<news:dk.velkommen> hvor du skal henvende dig med dit spørgsmål.

Tak i lige måde.

> Det eneste problem med den er at den ikke HAR NOGEN ADRESSE

Det skal den heller IKKE HAVE HERINDE. Henvis dog staklen til en
anden gruppe i stedet for at efterspørge detaljer.

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush