Hvem er billigst med samtaler til Iran, Ru~
Fra : Gonzo

Dato : 01-04-03 13:38

Hejsa,
Jeg ringer til disse lande med jævne mellemrum, og skal have fikset et call
card.
Næsten alle er billige til USA nu, men er der nogen der ved hvem billigste
udbyder er til Iran og Rusland?

På forhånd tak,
Gonzo

Fra : Janus Olsen

Dato : 01-04-03 23:17

Gonzo wrote:
> [...]
> et call card.
> Næsten alle er billige til USA nu, men er der nogen der ved hvem
> billigste udbyder er til Iran og Rusland?

Hej Gonzo
Jeg har god erfaring med telekort man køber. Du ringer op til et nummer der
står på kortet og trykker en kode der er bag et skrabefelt på kortet. Så har
du typisk 100,- til at ringe for. Jeg har stået i en telebutik, hvor der kom
mange indvandrere, og de var glade for dem, men de kan også fåes i nogle
indvandrerkiosker og lignende. Kortene hedder blandt andet global passport
og go bananas.
MVH Janus Olsen

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 03-04-03 20:51

"Janus Olsen" <janus@basicelectronics.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> indvandrerkiosker og lignende. Kortene hedder blandt andet global passport

De fåes også på Posthusene...

Venligst

Fra : Flemming Rømer

Dato : 05-04-03 06:45

Til øst europa er smart travel pt billligst

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 08-04-03 07:06

Flemming Rømer wrote:

> Til øst europa er smart travel pt billligst
> "Søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse

Mangler der ikke noget her??

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Dan Andersen

Dato : 07-04-03 19:58

--

"Gonzo" <Unknown@unknown.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> card.
> Næsten alle er billige til USA nu, men er der nogen der ved hvem billigste

Prøv:

http://www.uvtc.com/timepiece/denmark/price/price.asp?jezik=danish

www.bastetogbundet.dk - www.cafezugarbaby.dk - www.damatic.dk

Fra : arlo.PE

Dato : 27-08-03 14:53

"Dan Andersen" skrev d. 07-04-03 19:58 dette indlæg :
> Har hørt, at man kan købe Global Passport hos Merlin for ca. 100 kr.
For yderligere oplysninger kan du ringe til Merlin på tlf.: 70251252.

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 28-08-03 14:31

"arlo.PE" skriver:

> <snip> gammelt indlæg

Du reposter et indlæg der pkt. 1 er næsten et halvt år gammelt, og tilmed
uden selv at tilføje en kommentar.
Hvad er meningen? Får du flere point oder was?

--
Michael