Nu må jeg lige
Fra : bettina

Dato : 01-04-03 11:08

Nu må det være min tur til at blære sig lidt *G*
Igår var vi (Mocka, hendes hundesitter og jeg) til agility for første gang.
Det er Mockas hundesitter Fie, der så gerne vil gå til agility og har
konditionen til det, så jeg holdt mig diskret i baggrunden under hele
seancen.
Da det var første gang både Fie og Mocka befandt sig på en agilitybane, gik
træneren langsomt frem, for at se hvad hun ville være med til, men det gik
vist liiige lidt for langsomt for Mocka. Så det var bare at få trukket og
bøjet den der tunnel heelt ud, op med springene, hen til slalompindene, og
ka vi så starte forfra igen?
Nøj, hvor var jeg stolt! Hun tog det hele som een stor leg. "nårh, hoppe
igennem det der hjul? jamen det ka vi da godt" "Igennem pose? jowjow, så gør
vi det"
Og træneren udtaler: "hende der er jo et naturtalent. det er bare 2-3
måneders træning, så ka du godt komme igang med konkurrencerne" *G*
(altså jeg tror ikke han mente det helt alvorligt vel)
Med andre ord var det en kæmpe positiv oplevelse, og det bliver vist mere
Fie hundesitter, der skal trænes i at afgive de rette kommandoer og føre
armen rigtigt, en det bliver at træne Mocka i at klare forhindringerne.
Hvor var det bare FEDT! og hvor er hun dog bare en lille stjerne af en hund.

Bettina, en meeget stolt mor.

PS: det var rart at se, at det ikke var forgæves jeg kravlede igennem et
kort, højt kloakrør for 1½ år siden for at overbevise Mocka om, at det ikke
var farligt.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-04-03 12:03

"bettina" <bep@bep.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> PS: det var rart at se, at det ikke var forgæves jeg kravlede igennem et
> kort, højt kloakrør for 1½ år siden for at overbevise Mocka om, at det

Du skulle nu have tænkt dig bedre om dengang, du kommer jo til at savne
Mocka når den rejser land og rige rundt med Fie

M.V.H.....Benny..

Fra : bettina

Dato : 01-04-03 14:45

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> wrote in message

> Du skulle nu have tænkt dig bedre om dengang, du kommer jo til at savne
> Mocka når den rejser land og rige rundt med Fie
>
> M.V.H.....Benny..

hehe, ja den vinkel havde jeg ikke lige overvejet. Heldigvis er Fie kun 15,
så måske har hun brug for chauffør? *G*