MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Underligfil
Fra : Leif Pedersen

Dato : 01-04-03 11:12

Efter en gennem gang af min fars c drev fandt jeg en underlig fil.
Filen heder (0d3b1cec.foa) og den fylder 1 gb
og en anden fil (Flatede.cod) og den fylder 500mp
hvad er det for nogle filer og kan de bare slettes.

Windows xp professionel

Hilsen
Anders

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-04-03 11:13

Leif Pedersen skrev:

>Efter en gennem gang af min fars c drev fandt jeg en underlig fil.
>Filen heder (0d3b1cec.foa) og den fylder 1 gb
>og en anden fil (Flatede.cod) og den fylder 500mp
>hvad er det for nogle filer og kan de bare slettes.

Du kan jo prøve at omdøbe dem og se om der er nogen der savner
dem.

Jeg er i tidens løb gået hårdhændet til værks med den slags, men
så skal man naturligvis være indstillet på at genindstallere. Den
vane grundlagde jeg dengang jeg havde en harddisk på 32 MB. I dag
dyrker jeg det ikke så meget.

Hvis man tager en ghost af sit system, kan man slette til den
store guldmedalje. Det tager jo kun kort tid at retablere
systemet hvis der forsvandt for meget.

--
Bertel