Dette må jeg bare lige dele med jer
Fra : Rikke Andersen

Dato : 01-04-03 09:34

Hejsa

Dette må jeg lige dele med alle mennesker i hele verden.

Efter lange seje overtalelser og efter at have været udsat for megen unfair
kvindelist, er min mand nu endelig gået med til, at jeg godt må få en
lillesøster til Bobbe.

Så nu er den skrækkelig spændende jagt efter den helt rigtige tæve endelig
gået ind. Denne fase synes jeg er næsten lige så håbløs spændende og
ulidelig som når de rigtige forældre endelig er fundet, parret og hvalpene
er født, men bare vokser SÅ langsomt.

Men at vente på, at min plagekampagne skulle bære frugt har været endnu
værre, så nu er jeg ENDELIG på vej.

Jeg vil nok plage jer med mere nyt om Max, når jeg finder hende

Mange glade hilsner

Rikke og Bobbe
www.bobbe.dk

Fra : skingur

Dato : 01-04-03 18:42

"Rikke Andersen" skrev d. 01-04-03 09:34 dette indlæg :
> [...]
>
> Rikke og Bobbe
> www.bobbe.dk
>
> Tillykke. jeg plagede gemalen i halvandet år om Gandalf! Og da det
endelig lykkedes at få ham til at sige ja, gik der jo laaaang tid inden
den tæve, jeg havde udset mig, blev drægtig!!! Nu plager jeg om nr
to....
Christina og den lille langhårede

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 02-04-03 01:17

"skingur" <skingur.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> endelig lykkedes at få ham til at sige ja, gik der jo laaaang tid inden
> den tæve, jeg havde udset mig, blev drægtig!!! Nu plager jeg om nr

Og den har plaget ham siden, stakkels mand

Hilsen Benny

Fra : Susanne Pedersen

Dato : 02-04-03 11:15

Hej Rikke

Hvor er jeg bare misundelig.

Jeg er ikke kommet længere end til at plage om at flytte på landet.

Når det engang lykkes (og det er ved at være tæt på), så skal jeg
bestemme mig til, om jeg først skal plage om får eller om en
lillesøster til Sibelius.

Jeg kunne godt bruge nogle gode råd fra en erfaren plageånd

Susanne

Fra : Rikke Andersen

Dato : 02-04-03 14:26

Hej Susanne

Du kender jo godt min plagerækkefølge:

Først plagede jeg om en Border Collie der kuuuun skulle bruges til agility
Så plagede jeg om et sted på landet
Så plagede jeg om får
Så plagede jeg om en agilitybane
Så plagede jeg om endnu en Border Collie

Det næste jeg plager om er:
Flere får
Flere forhindringer
Flere Border Collier

Held og lykke

Knusere fra Rikke og Bobbe og Loppe, der alle leder efter Max

PS: Hvornår kommer du i øvrigt ned og besøger os?

Fra : Susanne Pedersen

Dato : 03-04-03 07:24

Hej Rikke

Hvornår har du tid til at få besøg af os?

Jeg vil plage manden om at tage med, så han kan se hvor pragtfuldt det
er at bo på landet, have 2 hunde, have en flok får og en agilitybane.

Det med agilitybanen er jeg begyndt at arbejde på. Det eneste punkt på
ønskesedlen til min fødselsdag er agilityforhindringer. Jeg ved så
ikke lige hvor jeg skal gøre af dem, når jeg får dem, det er begrænset
hvor mange der er plads til på vores 400 m2 rækkehusgrund......
Så får jeg endnu en god grund til at flytte på landet.

Knusere fra
Susanne og Sibelius

Fra : Rikke Andersen

Dato : 02-04-03 14:28

Til Susanne igen

Du skal naturligvis plage om en lillesøster til Sebilius - en rigtig hund
(altså en Border Collie)

Knusere fra Rikke

Fra : skingur

Dato : 02-04-03 14:57

"Susanne Pedersen" skrev d. 02-04-03 11:15 dette indlæg :
> [...]
> lillesøster til Sibelius.
>
> Jeg kunne godt bruge nogle gode råd fra en erfaren plageånd

Du plager først om får, og når du så har fået ligeså mange, du orker,
plager du om endnu en hund til at hjælpe dig, når de skal flyttes
rundt...
Dernæst kan du plage om en hest, fordi hundene har så travlt med
agility, at de ikke orker at hjælpe med at flytte fårene...
Når du har fået hesten, plager du om endnu en hund, fordi du er kommet
til at bruge hesten så meget til skovture, at den ikke gider flytte
får...

en erfaren plageånd med en stivnakket mand...

http://www.kandu.dk/

Fra : Susanne Pedersen

Dato : 03-04-03 07:41

Det er rart at høre, at jeg ikke er den eneste med en stivnakket mand.
Jeg plagede også i ca. 1½ år for at få Sibelius. Manden behøvede bare
en enkelt gang at nævne, at han godt kunne lide katte, og 14 dage
senere havde vi en kattekilling....

Tak for de gode råd. De vil helt sikkert blive brugt. Det er jo en
helt naturlig rækkefølge at plage i. Jeg kan også se mange muligheder
for at plage videre, når jeg har fået hesten. For det første skal en
hest ikke gå alene, så hest nummer 2 kommer helt naturligt... Så
kommer vi til at skulle bruge mere jord for at få plads til både
dressur og springbane... Derefter kommer fårene længere væk fra huset,
så det bliver nødvendigt med en hund mere...

Fra : Rikke Andersen

Dato : 03-04-03 08:45

Jamen du godeste - og jeg som troede at jeg vidste noget om at plage.

Men på den anden side det gør jeg måske alligevel, for mens I sidder der og
taler om at man skal plage om hus på landet, flere hunde osv. så HAR jeg jo
fået hus på landet, får, næsten komplet agilitybane og lovning på mr. 2
hund.

Men jeg vil tage den med hesten til mig - man kan jo aldrig vide.

Til Susanne: Du er da altid velkommen, måske vi endda kunne gå ud og træne
lidt også ?? Du ringer bare ved lejlighed så finder vi en dag hvor I kan
komme på besøg

Knusere fra

Rikke