Salg sider?
Fra : Storm

Dato : 01-04-03 08:08

Findes der noget modstykke til dk.marked.privat.edb.mac som er i lidt
større stil rettet mod virksomheds-salg?

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 01-04-03 08:55

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Findes der noget modstykke til dk.marked.privat.edb.mac som er i lidt
> større stil rettet mod virksomheds-salg?

Der er www.mediamac.dk og www.macnyt.dk 's markeder, men de er ikke
rettet så meget mere mod virksomheds-salg. Du kan måske prøve
www.qxl.dk, som er stort, men der er aktiviteten om macintosh-ting på et
minimum (IMO). Så er der vist kun www.ebay.com tilbage, den er i al fald
stor og international.

- Jørgen

Fra : Storm

Dato : 01-04-03 14:17

Jørgen Tietze <tietze@mail.dk> wrote:

> Der er www.mediamac.dk og www.macnyt.dk 's markeder, men de er ikke
> rettet så meget mere mod virksomheds-salg. Du kan måske prøve
> [...]

Tak skal du have. www.qxl.dk kendte jeg ikke. Men du har desværre ret i
at der ikke var meget Mac

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 01-04-03 14:27

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Tak skal du have. www.qxl.dk kendte jeg ikke. Men du har desværre ret i
> at der ikke var meget Mac

Hvad er der i vejen med at vi får glæde af det her ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Storm

Dato : 02-04-03 20:10

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev

> Hvad er der i vejen med at vi får glæde af det her ?

Glæde af hvad? Jeg vil ikke sælge noget.
Jeg ville såmænd blot sikre mig, at der ikke var et par lækre næsten nye
bærbare dual maskiner billigt til salg, inden vi står alt for fast på, at
der
må findes penge til ny-investering

--
Venlig hilsen Nina

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 01-04-03 15:47

Hej Nina

Hvis du tænker i usenet-baner, så er der dk.marked.kommerciel.edb, men
det er primært PC og PC relateret udstyr, der handles med dér. Men det
sker da, at der også dukker Mac ting op

Storm wrote:

> Findes der noget modstykke til dk.marked.privat.edb.mac som er i lidt
> større stil rettet mod virksomheds-salg?

mvh. Erik Richard

Fra : Storm

Dato : 02-04-03 20:13

"Erik Richard Sørensen" <kml.ers@mail1.stofanet.dk> skrev

> Hvis du tænker i usenet-baner, så er der dk.marked.kommerciel.edb, men
> det er primært PC og PC relateret udstyr, der handles med dér. Men det
> sker da, at der også dukker Mac ting op

Tak, jeg samler links - og argumenter

--
Venlig hilsen Nina