2 sim kort - på een gang ?
Fra : Morten

Dato : 31-03-03 21:55

Teoretisk:

Hvad vil der ske hvis man nu får en kopi af sit sim kort, sætte de 2 kort i
hver sin telefon og tænder ...

Fra : Tony

Dato : 31-03-03 22:48

> Hvad vil der ske hvis man nu får en kopi af sit sim kort, sætte de 2 kort
> hver sin telefon og tænder ...

Den der kommer først melder på netværket - nummer to bliver afvist.

Tony

Fra : René

Dato : 01-04-03 13:28

Hvilket hardware skal der bruges til en sådan kopiering.
Evt link modtages med kyshånd.

Hilsen
René

Fra : Timusius

Dato : 01-04-03 16:23

Ok, dette omhandler ikke en KOPI af sim-kortet, men besvarer måske til dels
spørgsmålet...

Da jeg skiftede telefonselskab havde jeg i et par dage to kort med samme
nummer..

De kunne begge komme på nettet og man kunne ringe fra den ene til den anden.
(Men ikke den anden vej. )
Det var også kun den ene som ringede når folk ringede udefra, men begge
telefoner virkede udadtil.

Meget syret at se sit eget nummer dukke op i telefonens display. He he.

Hilsen
Timusius

Fra : JMo.

Dato : 01-04-03 17:48

"Timusius" <timusius_N_O___S_P_A_M_@hotmail.com> wrote in

> Ok, dette omhandler ikke en KOPI af sim-kortet, men besvarer måske til
> dels spørgsmålet...
>
> Da jeg skiftede telefonselskab havde jeg i et par dage to kort med
> samme nummer..

Nej egentligt ikke - det er en helt anden situation du var havnet i.

Dit telefonnummer ligger ikke på SIM-kort, men på centralen. Til gengæld
har hvert SIM-kort sit eget unikke ICC nr.

Du havde altså to forskellige ICC-numre, men (efter sigende) samme
telefonnr.