Asus A7m266 og T.bred Cpu
Fra : Kim A

Dato : 31-03-03 21:46

Hej ng

Jeg har det problem at mit a7m266 ikke vil starte efter jeg har sat en
xp2100+T.bred cpu i, jeg var ellers blevet oplyst at det skulle kunne køre
med xp T.bred cpu'er op til xp2600+ ?

Er der nogle her i gruppen der har erfaring med det bundkort og tilsvarende,
eller større cpu'er så ville jeg da meget gerne høre hvad fidusen er

Jeg har chekket at cpu og alle komponenter er ok, eneste jeg er i tvivl om
er om det kan skyldes en for svag psu(250W), men vil det så typisk give sig
udtryk i at maskinen slet ikke vil starte ?

hilsen Kim A.

Fra : Taba

Dato : 31-03-03 22:38

Har du opdateret til den nyeste BIOS? det plejer at hjælpe..
www.asus.com kan hjælpe dig. Jeg har ikke det bundkort men A7V333 og der kom
nye BIOS opdateringer til med det eneste formål at understøtte nye CPU'er,
så mon ikke det også er sket i dit tilfælde?

kig her:
http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=A7m266

/Taba

Fra : Kim A

Dato : 31-03-03 22:44

"Taba" <famtabaWHOHATESSPAMMERS@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nye BIOS opdateringer til med det eneste formål at understøtte nye CPU'er,
> så mon ikke det også er sket i dit tilfælde?

Hej Taba

Jeg har kikket på Asus side, hvor der står at den nyeste bios er 1007 som
tilføjer xp thoroughbred som cpu navn, men da det er den samme som mit
bundkort allerede har iflg post.en/ asus update software så har jeg ikke
opdateret bios!

mvh Kim A.

Fra : slet 3FYD9

Dato : 02-04-03 13:09

Hej Kim.

Der er åbentbart flere der har problemer med denne kombination,
hvilket jo er en ringe trøst.

Se her: http://www.amdforums.com/showthread.php?
s=04668ffed7c5a556f3f517c966957e24&threadid=159134&highlight=a7m266

Jeg har ladet mig fortælle, at succesen med dennne kombination
afhænger af bundkortets revision.

Hvor har du købt bundkortet?

mvh
prb