Skærme
Fijala 3554
Sony GDM-F520 -prisen stiger!
Fra : Apollon

Dato : 21-03-01 01:19

MultimediaWorld og IT-Butikkens "pre"-prislistning af den nye 21" skærm
holder ikke længere... De sættes d.d.20.03.01 til 13.500 hhv. 13.600 kr. -
og det er vel at mærke inden de skulle være klar til levering i DK. --- Ak,
ak, ak afhængig af leveringssituationen - ja så tror næppe heller at de
13.500 kr. holder en døjt når vi når længere hen på året ...Det ser altså
ikke ud til at SONY har ændret deres prissætning i nedadgående retning på
efterfølgeren til GDM-F500R...

Fra : Dr. Ralph

Dato : 22-03-01 01:26

On Wed, 21 Mar 2001 01:19:26 +0100, "Apollon" <tmptomcat@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>ikke ud til at SONY har ændret deres prissætning i nedadgående retning på

Jeg ringede til MMW i dag - og de erkendte, at den tidligerepris på
F520 på 10495 kr incl.moms var en fejl.

Nu er den 13495 - deres FW900 står til 15495 incl moms - og nu er det
tæt på, at jeg køber dette store skrummel - især efter, at Madsen har
fortalt, at Sony omsider har ugivet en .inf fil, der skulle klare
opsætingnen til wide format.

Hvor høj opløsning skal man køre, for at kunne se 2 hele A4 ark i
normal Str. ??

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@remove.mail.com
Please remove "remove." before mailing me.