Slette post på server i Mail
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 31-03-03 20:45

Hvordan gør jeg det?

Den er sat til at gemme en kopi på serveren;
i OE kunne jeg se et ikon for, om der var en kopi på server.
Kan ej finde dette i Mail

Fra : Martin Schultz

Dato : 31-03-03 21:06

Jens.Rasmussen@jubiipostadresse.dk (Jens Rasmussen) writes:

> Hvordan gør jeg det?
>
> Den er sat til at gemme en kopi på serveren;
> i OE kunne jeg se et ikon for, om der var en kopi på server.
> Kan ej finde dette i Mail

Det ligger inde på fanbladet konto indstillinger inde under
rediger konto ind i mail indstillingerne.

Den hedder Slet beskeder på server når de er hentet.

Martin

--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider
til ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 31-03-03 22:07

Martin Schultz <di020172@NO.SPAM.diku.dk> wrote:

> Det ligger inde på fanbladet konto indstillinger inde under
> rediger konto ind i mail indstillingerne.
>
> Den hedder Slet beskeder på server når de er hentet.
Tak for det - jeg var i nærheden, men havde overset det

Fra : Michael Holm

Dato : 31-03-03 22:18

Jens Rasmussen <Jens.Rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> Tak for det - jeg var i nærheden, men havde overset det

men det er ikke så smart som i outlook eller entourage, hvor du kan
vælge at slette enkle mails fra serveren og lade andre blive.. i mail er
det alle eller ingen håber det kommer i en senere version
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 31-03-03 22:24

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> men det er ikke så smart som i outlook eller entourage, hvor du kan
> vælge at slette enkle mails fra serveren og lade andre blive.. i mail er
> det alle eller ingen håber det kommer i en senere version
Det har du ret i;
bilags-håndtering er heller ikke genialt, men det er OK til mit brug.