MS Windows
briani 27239
Dokument mappe
Fra : Leif Pedersen

Dato : 31-03-03 20:04

Jeg har kopiret min dokument mappe fra c til d og her efter slettet den på
c.
Bruger nu den mappe på d som bare er en almindelig mappe.
Kan jeg oprette en windows dokument mappe og hvordan

windows version:98SE

Anders

Fra : Anders Lund

Dato : 31-03-03 21:14

Leif Pedersen wrote:
> Kan jeg oprette en windows dokument mappe og hvordan
>
> windows version:98SE

Jeg ved ikke med Win98, men i Windows 2000 kan man højreklikke på "Mini
dokumenter", vælge egenskaber og vælge hvilken mappe den skal henvise til.
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Leif Pedersen

Dato : 01-04-03 09:34

"Anders Lund" <spam2003@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke med Win98, men i Windows 2000 kan man højreklikke på "Mini
> dokumenter", vælge egenskaber og vælge hvilken mappe den skal henvise til.
> --
Den mappe det skal gøres fra findes ikke ,så der er ikke nogen mape jeg kan
anvise fra.
Skal jeg måske til at reinstalere windows eller skal det gøres på en anden
måde.
Hilsen
Anders