MS Windows
briani 27239
Tipsprogram - efterlysning?
Fra : Torben

Dato : 31-03-03 19:25

Hej i gruppen
Håber der er en der kan hjælpe. Engang i tidernes morgen (da jeg havde
amiga) havde jeg et rigtigt godt MS-dos tipsprogram der kørte udmærket på
amigaen når jeg emulerede MS-dos - dvs. jeg har det faktisk stadig men, det
ligger på en 880 kb amigados formateret diskette, og den kan jo ikke læses
fra PC ;-(
Jeg er interesseret i at prøve at få det op at køre igen, så det jeg
egentlig mangler er en der har mulighed for at konvertere det til en MS-dos
diskette (Århus) eller måske ligger inde med programmet og er villig til at
maile det til mig.
Jeg kan ikke huske hvad programmet hed men det var ret avanceret, med
mulighed for egne systemer og garantiberegning. (Det tog en evighed på
amigaen ).
Håber på positiv respons!

Torben

Fra : ha

Dato : 31-03-03 19:40

> [...]
> egentlig mangler er en der har mulighed for at konvertere det til en
> MS-dos diskette (Århus) eller måske ligger inde med programmet og er

Der er måske noget du kan bruge på
http://ftp.martnet.com/martnet/commie/crossplatform/ALLFILES.html

mvh
ha

Fra : Torben

Dato : 31-03-03 19:50

ha wrote:

> Der er måske noget du kan bruge på
> http://ftp.martnet.com/martnet/commie/crossplatform/ALLFILES.html
>
> mvh
> ha
Undskyld, men hvad er det lige du tror jeg kan bruge der?

Mvh
Torben

Fra : ha

Dato : 31-03-03 20:37

> Undskyld, men hvad er det lige du tror jeg kan bruge der?

Sorry, det var jo amiga du skrev ;o(

mvh
ha

Fra : Torben

Dato : 31-03-03 21:02

Fra : Peter

Dato : 31-03-03 21:27

fra Google:
http://www.radsoft.no/danmark/main.asp?P=11

ka' det bruges ?

peter

Fra : Torben

Dato : 01-04-03 08:16

Peter wrote:
> fra Google:
> http://www.radsoft.no/danmark/main.asp?P=11
>
> ka' det bruges ?
>
> peter

Jeg har været der (Tipspro), og ja det ser jo udmærket ud, men det er det
gamle jeg er interesseret i, da der ikke er mulighed for at lave egne
systemer.
Men ellers tak for forsøget.

mvh
Torben

Fra : Nico de Jong

Dato : 01-04-03 08:28

"Torben" <t_fejr@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> ligger på en 880 kb amigados formateret diskette, og den kan jo ikke læses

Hvis du stadigvæk har problemet, kan du sende disketten til mig. Jeg er 99%
sikker på at jeg kan læse den på mit konverteringssystem. Se
www.farumdata.dk

Nico