Lille bug i osx?
Fra : Jørgen Tietze

Dato : 31-03-03 18:08

Hej jeg sad og legde lidt i terminalen og ville se på manualsiden for
crontab og der skete:

qrulf@qrulf (...documents/websites) man crontab
zcat: /usr/share/man/cat1/crontab.1.gz: not in gzip format

Hmmm.. spændende melding - kigge lidt på:
/usr/share/man/cat1/crontab.1.gz

Ganske rigtigt den var ikke pakket, hvis den bliver renamet til:
/usr/share/man/cat1/crontab.1

....så virker manualsiden, er det kun mig der har denne lille bug?

- Jørgen

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 31-03-03 18:13

Jørgen Tietze <tietze@mail.dk> wrote:

> Ganske rigtigt den var ikke pakket, hvis den bliver renamet til:
> /usr/share/man/cat1/crontab.1
>
> ...så virker manualsiden, er det kun mig der har denne lille bug?

Hov, den skulle faktisk pakkes ned for at det funkede, altså:

root@qrulf (...share/man/cat1) gzip crontab.1

Mystisk... ?

- Jørgen

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 31-03-03 23:21

Hej Jørgen

Jørgen Tietze <tietze@mail.dk> wrote:

> Hov, den skulle faktisk pakkes ned for at det funkede, altså:

Dette er da sikekrt fordi, man kun læser pakkede filer?

/Sebastian

> root@qrulf (...share/man/cat1) gzip crontab.1
>
> Mystisk... ?
>
> - Jørgen