Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Problemer med dvd/skærm!
Fra : Per Værum Mikkelsen

Dato : 21-03-01 00:18

Jeg har netop monteret et dvd-drev og har et fint (film-) billede på min
computerskærm, men hvordan får jeg det på tv-skærmen? Og dernæst, hvordan
får jeg billedet på BÅDE computerskærmen OG tv-skærmen på SAMME tid? Mit
grafikkort er et RIVA TNT2 64 med tv-udgang og jeg har et kabel med
s-vhs/mini-stereojack i den ene ende og scart-stik i den anden ende. Jeg må
bede om, at evt. svar bliver "nede på jorden", da jeg ikke har den store
computer teknisk indsigt.
m.v.h. Per

Fra : mediapro

Dato : 01-04-01 20:28

1. Du kan ikke få billede på begge skærme samtidigt
2, du skal ved hjælp af softwaren "slå" signalet over på tv altså ved hjælp
af softwaren

mvh

BH