Virus program
Fra : Kenneth og Nina

Dato : 31-03-03 16:09

Hejsa

hvilken virus program er bedst??

Fra : kim

Dato : 31-03-03 16:52

"Kenneth og Nina" <nskj@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> hvilken virus program er bedst??

Uden diskussion

http://www.kaspersky-antivirus.dk/

http://www.kasperskylabs.com/

Tager al virus og suger mindst resourser.

Jeg kører selv med Kaspersky AntiVirus AVP Gold

Mvh Kim

Fra : SoftMan Brian

Dato : 31-03-03 22:18

"kim" <no@spam.dk> wrote in message
> [...]
> http://www.kasperskylabs.com/
> Tager al virus og suger mindst resourser.
> Jeg kører selv med Kaspersky AntiVirus AVP Gold

Enig .... og husk... AVP ikke AVX... IIRC så forsøgte dem der solgte AVP
for kaspersky at sælge deres "egen" virusscanner under navnet AVP, men fik
tæsk for det og kalder nu deres for AVX, som er langt underlegen
sammenlignet med AVP.

Fra : Øistein Wind

Dato : 31-03-03 16:53

"Kenneth og Nina" <nskj@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> hvilken virus program er bedst??

Øøøhmnm..... Det er vist ikke her du skal spørge
Men jeg bruger Norton antivirus og internet security. Det fungerer som det
skal, men sløver pc'en lidt.

Øistein

Fra : bianca

Dato : 31-03-03 21:07

"Kenneth og Nina" skrev d. 31-03-03 16:09 dette indlæg :
> Hejsa
>
> hvilken virus program er bedst??

Hejsa med dig/jer!

Jeg bruger også Norton, et udemærket program der, indtil vider, har
taget alt det der er kommet!
Jeg kan anbefale norton, men jeg tror der er lige så mange forskellige
meninger om dette som der er antivirus programmer! Der er næsten ikke
andet at gøre end at prøve dig frem, og downloade gratis versionerne på
nettet!
evt her på www.download.com

Held og lykke med det!

http://www.kandu.dk/

Fra : JH

Dato : 31-03-03 22:41

Kenneth og Nina wrote:
> Hejsa
>
> hvilken virus program er bedst??

Der er vist intet endegyldigt svar på det,
men prøv i: dk.edb.sikkerhed.virus

JH