MS Windows
briani 27239
Kan ikke sende...??
Fra : Rune Thougaard

Dato : 31-03-03 16:01

Hej NH

I dette øje blik sidder jeg sammen med en ven hjemme hos mig hvor han så har
taget sin PC med...!! så der for sidder vi over samme netværk MEN han kan
godt sende ting via MSN, mIRC eller lignende...

Men det kan jeg ikke jeg ved ikke hvorfor..?? det kan ikke have noget at
gøre med fierwall eller hub da det er ens for og begge...!!!

så der for er jeg 99,99% sikker på at der har noget men min opsætning at
gøre så er der nogle der kan hjælpe mig med dette problem..??

mvh. Rune Thougaard

PS: det er sikkert bare et fluge ben der sidder forkert..!!

Fra : Madsen

Dato : 31-03-03 16:07

Rune Thougaard skrev:

> I dette øje blik sidder jeg sammen med en ven hjemme hos mig hvor
> han så har taget sin PC med...!!

Det skrev du også i <news:3e884a65$0$234$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>

Madsen.

Fra : Rune Thougaard

Dato : 31-03-03 16:10

> Det skrev du også i <news:3e884a65$0$234$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>

Det er fordi den har stået i nogle grubber uden svar i rigtig langt tid..!!
håber det er ok jeg gør sådan...!!

mvh. Rune Thougaard

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-03-03 16:24

In dk.edb.system.ms-windows, Rune Thougaard wrote:

> Det er fordi den har stået i nogle grubber uden svar i rigtig
> langt tid..!!

Én time. Er det rigtig lang tid? Når der er gået en uge eller noget i
den stil, har jeg personligt ikke noget imod at du spørger igen.
Usenet er ikke lig IRC, dit spørgsmål forsvinder ikke udenfor vores
syndsvidde bare fordi der er gået en time.

> håber det er ok jeg gør sådan...!!

Nej, det er ikke ok. Brug noget tid på denne side:

   http://www.usenet.dk/

Specielt:

   http://www.usenet.dk/info/lynvejledning.html

Og skær så lidt ned på brugen af udråbstegn.

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Fra : Peter Loumann

Dato : 31-03-03 17:33

On 31 Mar 2003 15:23:45 GMT, Lars Stokholm <stokholm@diku.dk> wrote:

>Én time. Er det rigtig lang tid?

Ja! Møgelendig support! Øv!

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-03-03 17:56

In dk.edb.system.ms-windows, Peter Loumann wrote:

> Ja! Møgelendig support! Øv!

Jeg vil oss', jeg vil oss'! Dovne hunde!

Fra : Madsen

Dato : 31-03-03 16:20

Rune Thougaard skrev:

> Det er fordi den har stået i nogle grubber uden svar i rigtig
> langt tid..!! håber det er ok jeg gør sådan...!!

Jeg vil ikke just kalde 1 time for rigtig lang tid og da slet ikke i
en nyhedsgruppe. Du kan ikke forvente at folk svarer indenfor samme
minut som du stiller et spørgsmål. Hvis folk kan eller vil svare så
skal de nok gøre det.

Madsen.

Fra : Rune Thougaard

Dato : 31-03-03 19:09

> [...]
> en nyhedsgruppe. Du kan ikke forvente at folk svarer indenfor samme
> minut som du stiller et spørgsmål. Hvis folk kan eller vil svare så

Det er uver en uge siden jeg skrev den første...!!!

mvh. Rune Thougaard

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-03-03 19:44

In dk.edb.system.ms-windows, Rune Thougaard wrote:

> Det er uver en uge siden jeg skrev den første...!!!

Nå###///

From: "Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk>
Newsgroups: dk.edb.system.ms-windows
Subject: Hvorfor kan jeg ikke sende...?????