IE 6.0
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 31-03-03 15:11

Hej.

Jeg kører med WIN98SE samt Internet Explorer 6.0.

Jeg opdagede idag, at jeg ikke kunne se f.eks. hardware sortimentet
hos en forhandler. Der var en java fejl.

Nå men jeg ville så afinstallere IE, og opdagede, at der var nogle
options man kunne vælge ved af/installering.

Jeg valgte her, at neddatere IE, og det gik også ok. Herefter ville
jeg opgradere igen, men da der skulle rebootes sidste gang, fik jeg at
vide, at der var en fejl, som jeg ikke kan huske.

Jeg ville så afinstallere igen, men nu er problemet større. Jeg kan
nemlig ikke se IE i settings/add/remove programs.

Hvad kan jeg gøre ??.

mvh Erik.

Fra : Madsen

Dato : 31-03-03 16:11

Erik Jakobsen skrev:

> Jeg valgte her, at neddatere IE, og det gik også ok. Herefter
> ville jeg opgradere igen, men da der skulle rebootes sidste gang,
> fik jeg at vide, at der var en fejl, som jeg ikke kan huske.

Så er det svært at hjælpe.

> Jeg ville så afinstallere igen, men nu er problemet større. Jeg kan
> nemlig ikke se IE i settings/add/remove programs.

Når du afinstallerer IE under Win98 så kommer du tilbage til den
IE-version som Win98 er født med og samtidig bliver muligheden for
at afinstallere IE fjernet. Du kan kun afinstallere når du har en
nyere version end den version Win98 er født med installeret og det
har du ikke pt. Derfor har du ikke muligheden for at afinstallere
den.

Madsen.