aborre
Fra : Gismo

Dato : 31-03-03 14:36

For nogle år siden var jeg nede i en år for at fange store aborro. Et sted
på sjællend hvor de trak op i åen fra havet.
Nu er der bare det problem at jeg ikke kan huske hvor det er, og hvornår de
trækker op.
Håber I kan hjælpe.

Gismo

Fra : Erik Munck

Dato : 31-03-03 15:07

Du har nok været i åen for længe - uden ilt til hjernen så er hukommelsen
det første der ryger.

Muncken

Fra : Gismo

Dato : 31-03-03 16:10

"Erik Munck" <erik.munck@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Du har nok været i åen for længe - uden ilt til hjernen så er hukommelsen
> det første der ryger.

Så ved en år ... :P

Gismo

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 31-03-03 19:49

kan det være tryggevælde å ved køge, eller st.vejle å ved ishøj?

K.

Fra : Gismo

Dato : 31-03-03 19:48

"Karsten Hammer Hansen" <elektrosport@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> kan det være tryggevælde å ved køge, eller st.vejle å ved ishøj?

Har det :)
Hvornår er der godt at fange aborre der nede?

Gismo

Fra : Christian jacobsen

Dato : 02-04-03 13:39

Her nede i det sønderjydske , er det normalt at aborren lever hele sit liv i
ferskvand , og kun hvor det er meget lidt salt eller det vi kalder brakvand
, trækker ud i havet . Det eneste sted jeg har fanget aborrer uden for
ferskvand har været i Augustenborg fjord , og kun efter længere tids
regnvejr..
Hilsen Christian

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 08-04-03 18:52

Det må du desværre ikke spørge mig om da jeg aldrig rigtigt har fået dyrket
aborrefiskeriet.. Men Tryggen er vel omkring nu?