Har du en WAP tlf ?
Fra : Camboy.dk

Dato : 20-03-01 23:53

Jeg ved ikke om det her er den rigtige nyhedsgruppe men jeg prøver...

Jeg har lavet en wap side (for sjov) men jeg har ikke selv en wap tlf. Hvis
du har en wap telefon gider du så ikke at tjekke wap.camboy.dk ?

Virker det ? Og hvis der er noget galt, ved du så hvad fejlen er ?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-03-01 23:55

Camboy.dk skrev:

>Jeg har lavet en wap side (for sjov) men jeg har ikke selv en wap tlf. Hvis
>du har en wap telefon gider du så ikke at tjekke wap.camboy.dk ?

Her er en wap-browser:
http://www.gelon.net/
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på din hjemmeside: http://tjenpenge.com/

Fra : Camboy.dk

Dato : 21-03-01 00:02

Jeg har prøvet med diverse wap browser til Pc. Men jeg ved ikke om min side
virker på en rigtig wap tlf. Derfor har jeg brug for en der har en wap tlf.

Så tjek lige wap.camboy.dk med din wap tlf

Fra : Mickey

Dato : 21-03-01 16:09

"Camboy.dk" <email@camboy.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har prøvet med diverse wap browser til Pc. Men jeg ved ikke om
min side
> virker på en rigtig wap tlf. Derfor har jeg brug for en der har en
wap tlf.

virker den på en wapbrowser, virker den på langt de fleste telefoner
også!

> Så tjek lige wap.camboy.dk med din wap tlf

nu begynder det her at minde om reklame for din side!
- hvis du betaler mig 2kr i minuttet, så skal jeg gerne gennemteste
din side via en wapfon!

--
Mickey

Fra : Camboy.dk

Dato : 21-03-01 18:56

Hej Mickey !
Jeg tænkte nok at der nogle der vil skrive at det var en dårlig reklame
eller en forket nyhedsgruppe...

Men hvordan ville du ellers have at jeg skulde få min side tjekket ?
Jeg prøvede først min side med gelon.net og det virkede fin, men ikke på en
rigtigt wap telefon. Derfor kan man ikke være sikker på at ens wap side
virker på en telefon hvis den virker på gelon.net

Skriv dit konto nr. Så skal jeg nok overføre en flad 5 til dig

Mvh.:
Camboy.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-03-01 19:22

Camboy.dk skrev:

> [...]
>rigtigt wap telefon. Derfor kan man ikke være sikker på at ens wap side
>virker på en telefon hvis den virker på gelon.net

Hvordan vil du have, at fru Hansen med sin gamle 8088er skal teste
hendes hjemmeside, når hun ikke kan køre nogen browser på sådan en
gammel maskine?

Selvom fru Hansen ikke har adgang til en browser, så berettiger det
hende ikke til at sende 'reklamer' for sin side de forkerte steder.

Jeg vil mene gruppen dk.edb.internet.webdesign.ris+ros må være det
rigtige sted for dit indlæg.

Fra : Mickey

Dato : 21-03-01 20:19

> Hej Mickey !
> Jeg tænkte nok at der nogle der vil skrive at det var en dårlig
reklame
> eller en forket nyhedsgruppe...

måske fordi det er det...

> [...]
side
> virker på en telefon hvis den virker på gelon.net

ca 80% sikker vil jeg skyde på! - ellers er der flere forskellige
sider der tilbyder forskellige varianter af wapbrowsere, baseret på
forskellige telefoners browsere!

> Skriv dit konto nr. Så skal jeg nok overføre en flad 5 til dig

en 5'er ? - skal vi sige 40-50 kr istedet ? (= 15-20min test!)
- mail hvis du stadig mener det ;)

--
Mickey

Fra : jan steen sørensen

Dato : 22-03-01 08:07

>en 5'er ? - skal vi sige 40-50 kr istedet ? (= 15-20min test!)
> - mail hvis du stadig mener det ;)

Så få dig en bedre operatør eller et bedre abon.
15-20 minutter (á 50 øre/min. hos valgt operatør) giver højst 10kr.

Det er vigtigt at finde det mest fordelagtige abon/minuttakster, når vi
rigtig begynder at bruge WAP, da du i de fleste selskaber betaler "normal
samtaletakst".
jan

Fra : Mickey

Dato : 22-03-01 16:14

"jan steen sørensen" <jss@private.dk> skrev i en meddelelse

> Så få dig en bedre operatør eller et bedre abon.
> 15-20 minutter (á 50 øre/min. hos valgt operatør) giver højst 10kr.

Telmore bruger TDC net = TDC WAP = 1kr/min
- evt "overskud" på det regnskab går direkte til mig for
ulejligheden!

> [...]
vi
> rigtig begynder at bruge WAP, da du i de fleste selskaber betaler

hvor er det lige du kan finde det billigere end 1kr/min på et privat
abonnement ? - som samtidig kan stikke Telmore i priser ?

--
Mickey

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-03-01 16:24

Mickey skrev:

>Telmore bruger TDC net = TDC WAP = 1kr/min
> - evt "overskud" på det regnskab går direkte til mig for
>ulejligheden!

WAP med Telmore koster 1,25!

Selvom Telmore bruger TDCs net, så bruger de ikke deres priser, det
gør de jo heller ikke på almindelig telefoni.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 22-03-01 23:37

Hej...

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

>WAP med Telmore koster 1,25!

Nja, og dog, for man får jo stadig 20% ekstra tid når man sætter penge
ind hos Telmore. Oprindelig skulle det tilbud løbe til den 1. Apr. men
nu er den dato fjernet, så det er nok udvidet 'indtil videre' ...

--
M.v.h. Ole®

Fra : Jane & Otto

Dato : 22-03-01 09:33

> [...]
> rigtigt wap telefon. Derfor kan man ikke være sikker på at ens wap side
> virker på en telefon hvis den virker på gelon.net

Køv dog en Ericsson 2618 med telia Classic, hvor abb. er betalt i 6 mdr.
(hvis de stadig har det tilbud?) Det er da en udgift der er til at overse.

mvh. otto

Fra : Tom C.K.

Dato : 22-03-01 09:43

> Køv dog en Ericsson 2618 med telia Classic, hvor abb. er betalt i 6 mdr.
> (hvis de stadig har det tilbud?) Det er da en udgift der er til at overse.

Sikkert.... men 2618'eren har kun WAP via SMS, så den er nok ikke så god at
teste med. Men bortset fra dét, så har du da ret - jeg ville nødig sidde og
udvikle et system, som jeg ikke selv kunne afprøve

Fra : jan steen sørensen

Dato : 22-03-01 20:58

Jane & Otto skrev i meddelelsen ...

>Køv dog en Ericsson 2618 med telia Classic, hvor abb. er betalt i 6 mdr.
>(hvis de stadig har det tilbud?) Det er da en udgift der er til at overse.

Det tilbud døde den 28 febr. - du kan da også vælge Classic Plus idag - der
får du 50 øre/min. hele døgnet.
Jan