|
| Telmore udsvingskontrol Fra : Bjarke Hansen |
Dato : 31-03-03 13:47 |
|
Hej
Er der nogen der har været ude for at man har tilmeldt til telmore
udsvingskontrol, hvorefter man senere har fået det anulleret?
Det fandt jeg lige ud af nu, hvor jeg ikke stod til at have tilmeldt
mig udsvingskontrol... Ikke fordi jeg har haft brug for det endnu..
Men det er da en meget god ting at have!
Mvh. Bjarke Hansen
| |
Telmore - Frank Rasm~ (31-03-2003)
| Kommentar Fra : Telmore - Frank Rasm~ |
Dato : 31-03-03 14:48 |
|
"Bjarke Hansen (slet JZ1ML)" <bjarke_hansen@JZ1MLspamfilter.dk> wrote in
message news:10491148830.649953723319562@dtext.news.tele.dk...
> Hej
>
> Er der nogen der har været ude for at man har tilmeldt til telmore
> udsvingskontrol, hvorefter man senere har fået det anulleret?
>
> Det fandt jeg lige ud af nu, hvor jeg ikke stod til at have tilmeldt
> mig udsvingskontrol... Ikke fordi jeg har haft brug for det endnu..
> Men det er da en meget god ting at have!
Skulle det være tilfældet, hører vi meget gerne om det. Vi logger alle
aktiviteter hos den enkelte kunde, og kan derfor gå tilbage og se hvem
(IP adresse) m.m. der har ændret et parameter.
Med venlig hilsen
Frank Rasmussen
Telmore A/S
| |
Janus Nielsen (31-03-2003)
| Kommentar Fra : Janus Nielsen |
Dato : 31-03-03 14:56 |
|
Hej Frank!
Dejligt at se, at du følger med i gruppen!
Hvilke kommentarer har du til at Telmore er blevet overhælet "på
krybesporet" af CBB, der nu tilbyder taletid til 99 øre?
Iflg. http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4467&sid=1 var du jo hurtig ude
med udtalelserne om at du ville være under 1 kr.
Glæder mig (som trofast Telmore-kunde) til at høre hvornår jeg også kan tale
for under 99 øre pr. minut.
Mvh Janus Nielsen
> Skulle det være tilfældet, hører vi meget gerne om det. Vi logger alle
> aktiviteter hos den enkelte kunde, og kan derfor gå tilbage og se hvem
> (IP adresse) m.m. der har ændret et parameter.
>
> Med venlig hilsen
>
>
> Frank Rasmussen
> Telmore A/S
>
>
| |
Telmore - Frank Rasm~ (31-03-2003)
| Kommentar Fra : Telmore - Frank Rasm~ |
Dato : 31-03-03 15:08 |
|
Tak.
Telmore følger udviklingen. Er der behov for at følge prisen hos CBB, gør vi
det kort og kontant.
Mvh
Frank Rasmussen
Telmore A/S
"Janus Nielsen" <janus@prime-agency.dk> wrote in message
news:3e8848ff$0$10435$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej Frank!
>
> Dejligt at se, at du følger med i gruppen!
>
> Hvilke kommentarer har du til at Telmore er blevet overhælet "på
> krybesporet" af CBB, der nu tilbyder taletid til 99 øre?
> Iflg. http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4467&sid=1 var du jo hurtig
ude
> med udtalelserne om at du ville være under 1 kr.
>
> Glæder mig (som trofast Telmore-kunde) til at høre hvornår jeg også kan
tale
> for under 99 øre pr. minut.
>
> Mvh Janus Nielsen
>
> > Skulle det være tilfældet, hører vi meget gerne om det. Vi logger alle
> > aktiviteter hos den enkelte kunde, og kan derfor gå tilbage og se hvem
> > (IP adresse) m.m. der har ændret et parameter.
> >
> > Med venlig hilsen
> >
> >
> > Frank Rasmussen
> > Telmore A/S
> >
> >
>
>
| |
Christopher Tracy (31-03-2003)
| Kommentar Fra : Christopher Tracy |
Dato : 31-03-03 15:14 |
|
Hej
Ja der er vist kun én ting at sige til det;
> Telmore følger udviklingen. Er der behov for at følge prisen hos CBB,
> gør vi det kort og kontant.
Kool !!!
--
/C.T.
==// May U live 2 C the dawn \\==
| |
Janus Nielsen (31-03-2003)
| Kommentar Fra : Janus Nielsen |
Dato : 31-03-03 17:28 |
|
> Kool !!!
Hvorfor er det cool ?? Den udtalelser siger jo intet om hvorvidt Telmore har
tænkt sig at sænke prisen.... samtidigt siger den heller intet om hvilket
behov, der står øverst på listen... er det kundernes behov eller er det
Telmores. Så længe at Telmore ikke kan se et synlig kundefrafald kan jeg
ikke forestille mig, at de vil sænke prisen. Og det er vel netop det, som
Frank Rasmussen skriver:
"Er der behov for at følge prisen hos CBB, gør vi det kort og kontant."
Jeg læser udtalelsen sådan her: "Hvis vi begynder at miste kunder, så sætter
vi prisen ned, ellers gør vi ingenting. Men hvis vi ikke mister kunder, så
fortsætter vi med den nuværende prispolitik."
Tager jeg fejl?
Mvh Janus
| |
JMo. (31-03-2003)
| Kommentar Fra : JMo. |
Dato : 31-03-03 17:36 |
|
"Janus Nielsen" <janus@prime-agency.dk> wrote in
news:3e886c92$0$10396$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
> Jeg læser udtalelsen sådan her: "Hvis vi begynder at miste kunder, så
> sætter vi prisen ned, ellers gør vi ingenting. Men hvis vi ikke mister
> kunder, så fortsætter vi med den nuværende prispolitik."
>
> Tager jeg fejl?
Det lyder da meget rimeligt: Hvis kunderne ikke forsvinder, må det vel være
fordi at kunderne syn's at prisen er rigtig i forhold til de ydelser de
modtager. Ellers ville Telmore jo bare mindske deres DB til ingen nytte -
hvilket ville være ret tåbeligt. (At mange andre europæiske teleselskaber
så ikke kunne finde ud af dette i de seneste år kan jo så blot undre - for
de lider jo ganske kraftigt under det i øjeblikket)
| |
Ole Rasmussen (31-03-2003)
| Kommentar Fra : Ole Rasmussen |
Dato : 31-03-03 22:31 |
|
Hej
"Janus Nielsen" <janus@prime-agency.dk> wrote:
>"Er der behov for at følge prisen hos CBB, gør vi det kort og kontant."
>Jeg læser udtalelsen sådan her: "Hvis vi begynder at miste kunder, så sætter
>vi prisen ned, ellers gør vi ingenting. Men hvis vi ikke mister kunder, så
>fortsætter vi med den nuværende prispolitik."
Og det er nok også en meget fornuftig disposition ! - For os som
kunder hos Telmore vil det selvfølgelig altid være atraktivt med lavere
priser !, men, for der er et "men" - Det hjælper os ikke meget at
prisen bliver lavere, hvis selskabet så pludselig ikke er der mere,
eller måske er overtaget af en anden ! - Så hellere beholde de nuværende
priser og til gengæld være rimeligt sikker på at firmaet også eksisterer
til næste år, og om 10 år.
Ganske vist ser det ud til at Telmore's økonomi er meget fin pt. men
ting kan hurtigt ændre sig i den branche hvis man fortsætter en
udmattende underbudspolitik, og hvis aktionæren(e) ikke kan se et
rimeligt afkast mere, ja så kan det hurtigt blive 'godnat' - Og det
ville være trist i almindelighed, og nærmest katastrofalt når vi snakker
Telmore.
--
M.v.h. Ole®
| |
Janus Nielsen (01-04-2003)
| Kommentar Fra : Janus Nielsen |
Dato : 01-04-03 09:04 |
|
Du har måske nogle nøgletal fra deres årsregnskab, som du kan poste i
gruppen ...
Hvor har du informationer om, at Telmore's økonomi er meget fin?
> Ganske vist ser det ud til at Telmore's økonomi er meget fin pt. men
> ting kan hurtigt ændre sig i den branche hvis man fortsætter en
> udmattende underbudspolitik, og hvis aktionæren(e) ikke kan se et
> rimeligt afkast mere, ja så kan det hurtigt blive 'godnat' - Og det
> ville være trist i almindelighed, og nærmest katastrofalt når vi snakker
> Telmore.
| |
Telmore - Frank Rasm~ (01-04-2003)
| Kommentar Fra : Telmore - Frank Rasm~ |
Dato : 01-04-03 09:15 |
|
Vi har et revideret årsregnskab klart for 2002. Vores omsætning lå på lige
knap 180 mio,
med et resultat før skat på 34 mio. Dette er også den information vi har
udsendt til pressen.
Med venlig hilsen
Frank Rasmussen
Telmore A/S
"Janus Nielsen" <janus@prime-agency.dk> wrote in message
news:3e8947ea$0$10447$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Du har måske nogle nøgletal fra deres årsregnskab, som du kan poste i
> gruppen ...
> Hvor har du informationer om, at Telmore's økonomi er meget fin?
>
> > Ganske vist ser det ud til at Telmore's økonomi er meget fin pt. men
> > ting kan hurtigt ændre sig i den branche hvis man fortsætter en
> > udmattende underbudspolitik, og hvis aktionæren(e) ikke kan se et
> > rimeligt afkast mere, ja så kan det hurtigt blive 'godnat' - Og det
> > ville være trist i almindelighed, og nærmest katastrofalt når vi snakker
> > Telmore.
>
>
>
| |
Ole Rasmussen (01-04-2003)
| Kommentar Fra : Ole Rasmussen |
Dato : 01-04-03 21:54 |
|
Hej
"Janus Nielsen" <janus@prime-agency.dk> wrote:
>Du har måske nogle nøgletal fra deres årsregnskab, som du kan poste i gruppen ...
>Hvor har du informationer om, at Telmore's økonomi er meget fin?
ja nu fik du jo informationerne direkte fra kilden ! - Men ellers er
det blot et spørgsmål om at følge med i dagspressen, både den trykte og
elektroniske.
--
M.v.h. Ole®
| |
Janus Nielsen (31-03-2003)
| Kommentar Fra : Janus Nielsen |
Dato : 31-03-03 17:24 |
|
> Telmore følger udviklingen. Er der behov for at følge prisen hos CBB, gør
vi
> det kort og kontant.
Er det "behov" du snakker om kundernes behov eller er det Telmores?
Kan du ikke give et mere klart svar på hvorvidt Telmore indenfor de næste
2-3 uger har tænkt sig at sænke prisen til under 99 øre?
Mvh Janus
| |
Dennis Enøe (01-04-2003)
| Kommentar Fra : Dennis Enøe |
Dato : 01-04-03 08:32 |
|
"Janus Nielsen" <janus@prime-agency.dk> wrote in message
news:3e886bb9$0$10383$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Kan du ikke give et mere klart svar på hvorvidt Telmore indenfor de næste
> 2-3 uger har tænkt sig at sænke prisen til under 99 øre?
>
Hvis du kigger på mobildebat.dk har han svaret lidt nærmere om
det, generalt ser man på CBB 99øre som et forsøg på at få kunder,
det er jo ingen hemmelighed at de eneste tal de har er røde for tiden.
Dennis
| |
|
|