MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Mouse wheel i 16-bit Windows
Fra : Klaus Hebsgaard

Dato : 31-03-03 12:10

Hej Folkens

Jeg har et 16-bit program, der i øjeblikket ikke understøtter mouse wheel.
Er der nogen, der kender et program/hack, så et 16-bit windows program
understøtter mouse wheel?

På forhånd tak.

Klaus Hebsgaard

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-04-03 18:47

In dk.edb.system.ms-windows, Klaus Hebsgaard
<ida2308SLET@SLETvip.cybercity.dk> says...
> Jeg har et 16-bit program, der i øjeblikket ikke understøtter mouse wheel.

Hvilket?

> Er der nogen, der kender et program/hack, så et 16-bit windows program
> understøtter mouse wheel?

Jeg har lige afprøvet et tilfældigt 16-bit Windows-program hentet fra
nettet og hjulet på min Logitech-mus virkede ganske upåklageligt.

Programmet var PSP 3.11 og OS'et er Win 2000 Pro SP3.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen