telmore vs. cbb
Fra : bla

Dato : 31-03-03 11:46

hvem skal man vælge ?

(jeg har hørt en masse godt om telmore.)

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 31-03-03 11:50

bla wrote:

> hvem skal man vælge ?

Jeg ville vælge Telmore pga. den gode kundeservice og de fine priser.

> (jeg har hørt en masse godt om telmore.)

Med rette. Hold dig fra CBB, kig evt. i dk.forbruger omkring CBB samt læs
tilbage her i gruppen. Tør du tage chancen?

Penge er _ikke_ alt og bare forbi CBB har sat prisen ned til 99 øre pr/minut
gør dem altså ikke til kongeselskabet

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : John Doe

Dato : 31-03-03 12:22

> hvem skal man vælge ?
> (jeg har hørt en masse godt om telmore.)

Jeg har også haft Telmore (kender slet ikke CBB) og har også været meget
tilfreds med dem. Fin og nem hjemmeside og god service. Hvis jég skulle
vælge, ville jeg igen vælge Telmore fremfor f.eks. CBB. Jeg blev især
imponeret over, da jeg opsagde mit abb. at jeg cirka én uge senere modtog en
check på kr.27 (for meget betalt) - mange selskaber sylter dette og det kan
nemt trække ud i langdrag at få sit tilgodehavende refunderet.

John

Fra : Martin

Dato : 09-04-03 19:47

On Mon, 31 Mar 2003 12:46:02 +0200, "bla" <bla@bla_.dk> wrote:

>hvem skal man vælge ?
>
>(jeg har hørt en masse godt om telmore.)

Jeg har været tilfreds med Smarttalk, www.smarttalk.dk, der også har
billige priser på SMS (0,15).

--
Martin
Nam et ipsa scientia potestas est

Fra : master!

Dato : 09-04-03 21:51

cbb er bedre en telmore

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 10-04-03 07:07

master! wrote:

> cbb er bedre en telmore

Nope.

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-03 07:29

> cbb er bedre en telmore

Der er simpelthen ikke noget jeg elsker mere end hårdtslående argumenter!

Mvh.
Jeppe Vestergaard

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 11-04-03 18:15

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe(a)dailyrush.dk> skrev i en meddelelse

> Der er simpelthen ikke noget jeg elsker mere end hårdtslående argumenter!
Min far er den stærkeste af jer allesammen og han kan tæske jer hvis i
brokker jer over Telmore

Derudover: CBB og Smart-pis-talk, som er noget lort ift. Telmore, baseret på
en samlet vurdering af pris, kundeservice, image, venlighed, som også en
eller anden forbrugerundersøgelse har dokumenteret.

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Per Thomsen

Dato : 10-04-03 09:12

> cbb er bedre en telmore

Min far kender en der er politimand.

Per

Fra : Esben

Dato : 10-04-03 10:38

"Per Thomsen" <pt@*REMOVE*THIS*monacor.dk> skrev i en meddelelse

> Min far kender en der er politimand.
>
> Per
er det i Køge eller i Ålborg ? :>O

Fra : Per Thomsen

Dato : 10-04-03 11:41

> er det i Køge eller i Ålborg ? :>O

Andeby

Per

Fra : Morten DH

Dato : 10-04-03 19:49

> Andeby

Seriøst hedder din far Striks?

Fra : Per Thomsen

Dato : 11-04-03 07:48

> Seriøst hedder din far Striks?

Kender du ham da ?

Per

Fra : Peter

Dato : 11-04-03 13:48

> hvem skal man vælge ?

Hej

Jeg vil mene at du skal vælge CBB Mobil, udover at selskabet er
Danmarks billigste, har det også den fordel at det er et uafhængigt
selskab.

Hvis du vælger Telmore skal du være klar over at du, sandsynligvis,
kommer til at skulle bidrage til TDC's overskud. TDC Mobil har nemlig
lige købt en god bid af Telmore for RIGTIG mange penge. De vil ikke ud
med det præcise beløb, men ifølge Jyllands-Postens oplysninger er
beløbet regnet ud fra et skøn over at hele Telmore må koste omkring
0,5 mia. kr. 500 mio. kroner svarer til at 1800 kr. per kunde i
Telmore. Hvad end TDC har betalt for Telmore kan du være sikker på at
TDC nok skal regne med at få dem tilbage igen...

Nu ved jeg ikke hvor god erfaring du har med TDC, men mange kender
også selskabet som elendig kundeservice og skyhøje priser.

Ydermere kan jeg fortælle dig at CBB Mobil giver dig 25 kroners
taletid hver gang du skaffer dem en kunde. Hvis du har en omgangskreds
med mange mobiltelefoner, kan du få en ganske god forretning ud af at
henvise til dem.

Mvh
Peter

Fra : Morten DH

Dato : 11-04-03 16:35

"Peter" <bruneivan@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> taletid hver gang du skaffer dem en kunde. Hvis du har en omgangskreds
> med mange mobiltelefoner, kan du få en ganske god forretning ud af at

Hmm efter, som WGI ambassadør, at ha fået tudet ørerne fulde om pyramidespil
osv, så er det da interessant at se andre forretninger også tilbyder
indtægter for at introducere nye medlemmer :-/

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-04-03 00:42

bruneivan@sol.dk (Peter) wrote in

> Jeg vil mene at du skal vælge CBB Mobil, udover at selskabet er
> Danmarks billigste, har det også den fordel at det er et uafhængigt
> selskab.

Hvordan er det uafhængigt ? - bruger de ikke Sonofons netværk ? - i
så fald er det da lodret løgn at de er uafhængige...

IMHO er der 4 uafhængige selskaber i DK - TDC, Orange, Telia og
Sonofon.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white

Fra : Peter

Dato : 12-04-03 19:09

Henrik Stidsen <idontwantnospam@hs235.dk> wrote in message news:<Xns935B1074B6BA6HS235DK@130.225.247.90>...

> [...]
> så fald er det da lodret løgn at de er uafhængige...
>
> IMHO er der 4 uafhængige selskaber i DK - TDC, Orange, Telia og

Jeg er da udemærket klar over at CBB Mobil ikke driver deres eget
netværk, og jo de bruger Sonofons. Er man da uafhængig hvis man selv
driver sit netværk? -ikke i den her sammenhæng. Og hvis man var kan
CBB Mobil jo i princippet bare skifte til et andet netværk. Det kan
Telmore selvfølgelig også, men det gør de nok ikke med TDC i
ejerkredsen.

Når jeg skriver uafhængigt her så mente jeg såmænd bare at CBB Mobil
ikke har nogen grund til at følge i hællene på nogle af de store
teleselskaber.
Det har Telmore lige fået.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-04-03 20:15

> [...]
> man var kan CBB Mobil jo i princippet bare skifte til et andet
> netværk. Det kan Telmore selvfølgelig også, men det gør de nok

Og ingen af dem er uafhængige - at skifte netværk er ikke noget man
bare lige gør, det vil jo kræve nye simkort til alle kunderne...

Når man ikke driver sit eget netværk er man 100% underlagt
netværksoperatørens "lyster" - det kalder jeg ikke uafhængigt.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 12-04-03 20:38

"Henrik Stidsen" <idontwantnospam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Når man ikke driver sit eget netværk er man 100% underlagt
> netværksoperatørens "lyster" - det kalder jeg ikke uafhængigt.

Nemlig! CBB er IKKE uafhængigt, da de lejer sig ind på Sonofon´s net.
Sonofon, Telia, TDC og Orange er de 4 eneste uafhængige i DK, hvis du/i
spørger mig, da de har deres eget netværk og er derfor IKKE afhængige af
andre - Deraf navnet: Uafhængig! Dermed er CBB ikke spor mere uafhængig end
Telmore, da begge selskaber lejer sig ind på andres net.

mvh.
Martin Jørgensen.