MS Windows
briani 27239
2000 pro går død
Fra : fh

Dato : 31-03-03 11:55

Hvorfor dælen går min windows 2000 proffesionel ned. Uden umiddelbar logik
går den ofte i blå skærm, og fortæller mig at den opdaterer
systemindstillinger. Så er alt det jeg ikke har gemt pist forsvundet, men
det har selvfølgelig givet mig en vis rutine med ctrl + s.
Desuden viser ydeevnen, at der er et cpu-brug på 100% af og til. Ingen
logik - den kan vise det ved åbning af notesblok + outlook + word, andre
gange kan jeg have 5-7 mere tunge programmer kørende uden at der er
problemer.
Min maskine har Intel 2.4 + 512 Mb. ram
Jeg fatter ingenting (af det her).

--
mvh.
Flemming

Fra : olefabricius

Dato : 31-03-03 17:26

fh
Havde nogenlunde de samme problemer for et par mdr siden,jeg forsøgte
alt og fik mange velmente tips,jeg troede
det var fotopogram eller printeren,jeg fik ingen brugbare løsninger,så
jeg geninstall 2000 pro og har ikke haft problemer
siden selvom det er de samme pogrammer jeg bruger.Prøv at se spgm 21/2
nedlukning-afbrydelse.
Mvh Ole

http://www.kandu.dk/

Fra : fh

Dato : 01-04-03 10:00

Hej Ole
Tak for svarene. Jeg har søgt 21/2 - nedlukningsafbrydelse, men kan ikke
finde den (google-groups). Har du en hint.
Hilsen Flemming

Fra : f

Dato : 19-05-03 13:35

Hej Ole

Har prøvet geninstallering flere gange, det hjælper ikke.

Hilsen Flemming