Natfilm- hvad skal jeg se?
Fra : Jeppe Møller

Dato : 31-03-03 11:39

Er der noget i har fået set som i vil anbefale, eller oget der bare lyder SÅ
GODT at det ikke bør undgåes?

Jeg er meget til horror, psykopat-action og way-out-sci-fi-trips, og ville
gerne have et par bud med på vejen før end jeg nærlæser Natfilms-bladet
yderligere

vh
/JeppeM

Fra : Morten Steen

Dato : 31-03-03 12:31

> Jeg er meget til horror, psykopat-action og way-out-sci-fi-trips, og ville
> gerne have et par bud med på vejen før end jeg nærlæser Natfilms-bladet
> yderligere

Check de 3 Lucio Fulci-gysere ud.
Nu så jeg selv "Zombie" i lørdags. NEJ, hvor var den dog umanerligt ringe!
Det var SÅ vildt.
Men "Gates Of Hell" har jeg set i mine unge dage. Den husker jeg som værende
ret gusten. Og "The Beyond" skulle være hans mesterværk, så den er jeg ret
spændt på.

Morten

Fra : Bitbucket

Dato : 31-03-03 19:59

Morten Steen <morten.x@NOSPAMfilm.dk> wrote:

> [...]
> ret gusten. Og "The Beyond" skulle være hans mesterværk, så den er jeg ret

Ak ja, den så jeg allesammen i Saga Bio for ca. 20 år siden!

The Beyond er mesterværket!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Bitbucket

Dato : 31-03-03 20:04

Jeppe Møller <jeppem@gjk.dk> wrote:

> [...]
> gerne have et par bud med på vejen før end jeg nærlæser Natfilms-bladet

Du kan stadig nå at se Battle Royale i Speglen i Malmø i morgen kl.
20:30, det er en must see!

http://www.natfilm.dk/2003/fr.lasso?s=200303&aa=93
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Jeppe Møller

Dato : 31-03-03 21:40

> Du kan stadig nå at se Battle Royale i Speglen i Malmø i morgen kl.
> 20:30, det er en must see!

'har lige købt den på dvd, jeg mangler bare at køre regionssoftware for at
se de pokkers reg3...

Fra : Peter Holm

Dato : 31-03-03 21:55

"Jeppe Møller" <jeppem@gjk.dk> wrote in message
> [...]

> gerne have et par bud med på vejen før end jeg nærlæser Natfilms-bladet

Se tråden nedenunder *s*

Fra : Kasper Andersen

Dato : 01-04-03 23:58

> [...]

> Jeg er meget til horror, psykopat-action og way-out-sci-fi-trips, og
> ville gerne have et par bud med på vejen før end jeg nærlæser

Hej Jeppe

Battle Royale er som nævn andetsteds en must-see.

Jeg var inde og se The Eye forleden og den kan jeg også helt klart anbefale
dig.

Når du skriver at du er til 'psykopat-action', så bliver jeg også nødt til
at foreslå dig Alive. Jeg har ikke selv set den, men anbefaler den fordi
det er opfølgeren til den fremragende action/zombie-film Versus, der
spillede på Natfilm sidste år. Desuden er Alive jo en sci-fi film, hvilket
er en genre som jeg, ligesom dig, er helt vild med.

Afslutningsvis vil jeg lige henlede din opmærksomhed på en anden
actionfilm, som jeg, selvom den godt nok er en del mere mainstream end
Alive, tror kunne blive rigtig fed: Phone Booth med Colin Farrell. Mine
forventninger til den blev forleden om muligt endnu højere, da jeg så
Daredevil, hvor Farrell er virklig sjov som Bullseye.

Håber det hjælper..

Mvh
Kasper