Divine Divinity - nocd som virker?
Fra : JH

Dato : 31-03-03 10:11

Har lige købt DD for kr. 99,- i Fredgaard.
Jeg foretrækker at spille mine spil uden cd,
og har derfor hentet forskellige nocd-cracks
fra Megagames og GameCopyWorld,
men ingen af dem virker.

Nogen der ved, hvor man kan hente
et velfungerende crack?

JH

Fra : permann

Dato : 31-03-03 13:10

"JH" skrev d. 31-03-03 10:11 dette indlæg :
> Har lige købt DD for kr. 99,- i Fredgaard.
> Jeg foretrækker at spille mine spil uden cd,
> og har derfor hentet forskellige nocd-cracks
> [...]

Prøv Kazaar der plejer at være masser af den slags

Venlig hilsen Permann

http://www.kandu.dk/

Fra : David Lebech

Dato : 02-04-03 14:59

"JH" <jh@no.spam> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved, hvor man kan hente
> et velfungerende crack?

Lav et image af game-cd'en og kør den igennem Daemon Tools. Det fylder lidt
ekstra, men hvis cd'er virkelig er til besvær, er dette løsningen :)

Mvh
David Lebech