En ordentlig fjerkost
Fra : Lene

Dato : 31-03-03 10:01

Hejsa...

Ifølge Hule er fjerkoste generelt alt for små og skrøbelige ( de går jo
i stykker, hvis bare man bruger lidt vold). Derfor var hans glæde stor,
da han under rengøringen fandt og stjal en ordentlig fjerkost Sådan
en firfarvet afstøvningskost. Han hyggede sig med at ligge med den i
sofaen og sparke og slås med den. Han gik også tur med den i munden (
med afstøvningsanordningen hængende mellem benene ). Det hele så altså
temmelig komisk ud . Til sidst gemte han den, så han kunne lege med
den en anden god gang. Men "far" fandt gemmestedet ( og nej, det var
desværre ikke det "sorte hul", som efterhånden må indeholde mange gode
ting ) og lagde den på plads. Øv mente Hule, men mon ikke han
glæder sig til "hans fjerkost" bliver fundet frem igen

Hvis nogen har lyst til se Hule med "fjerkosten " er der et billede af
det på forsiden af vores hjemmeside. Han ligger godt nok ovenpå noget af
den, men jeg synes alligevel, at man kan se, at han hygger sig med sin
fangst

Mange hilsner fra Lene
www.tantus.dk
Tantus Norske Skovkatte

Fra : Kate

Dato : 01-04-03 22:03

Lene <Lene_lock@gmx.net> wrote in news:3E8803CE.8090501@gmx.net:

> Derfor var hans glæde stor,
> da han under rengøringen fandt og stjal en ordentlig fjerkost

Hahaha, sådan en har Sofie også engang stjålet. Det var bare ikke min.
Min veninde var en overgang arbejdsløs og Sofie gik over til hende hver
morgen når jeg gik på arbejde (fandt jeg ud af senere) og kendte jo så
min venindes lejlighed ligeså godt som min. En dag vi sad udenfor og
snakkede kom Sofie pludseligt styrtende ud af Lines dør og ind i det
nærliggende buskads, os efter for at se hvad der dog gik af kræet. Nøj,
hvor vi grinede da vi så Sofie slæbe afsted med en fjerkost som ikke
var meget mindre end hende selv. Johan kom til og snusede til kosten og
gloede dumt på Sofie som om han ville sige, hvad var der sjovt ved den?
Line ville ikke engang ha' erstatning for sin fjerkost for hun syntes
det var lige så komisk som jeg gjorde.
Desværre flyttede hun til Grenaa og vi mistede kontakten, men hun og
Sofie havde altså "noget" sammen, det var lidt morsomt.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer