gratis kat
Fra : Tommy Rasmussen

Dato : 31-03-03 09:49

hejsa n.g.

jeg har en lille hunkat som jeg gerne vil af med da jeg ikke har tid til den
mere den er født omkring 20-10-02 og er vandt til at komme ud den er renlig
( har aldrig tisset eller lavet på gulvet ) den er hvid , grå og stribet den
er meget kælende og elsker at sove sammen med mig når jeg går i seng så hvis
der er nogen der vil have hende kan i ringe til mig på 66139242 eller
40139242 jeg er i odense og hvis i er på fyn kan jeg godt komme med hende
hilsen fra Tommy Rasmussen

Fra : Ragna

Dato : 31-03-03 11:21

Hej Tommy!

Prøv at kigge på siden www.vildkat.dk .

Det er en hjemmeside, hvor Dorthe Prip Lahrmann formidler hjem til katte,
der skal omplaceres.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : skingur

Dato : 31-03-03 21:07

"Ragna" skrev d. 31-03-03 11:21 dette indlæg :
> Hej Tommy!
>
> Prøv at kigge på siden www.vildkat.dk .
>
> Det er en hjemmeside, hvor Dorthe Prip Lahrmann formidler hjem til
> [...]
En af mine medstuderende har luftet tanken om at få "nummer to", så jeg
giver ham dit nummer imorgen.
Christina

http://www.kandu.dk/