Kommunikation sælger ud.
Fra : Fischer

Dato : 31-03-03 09:17

Set på http://www.telekom.dk/ :

Kommunikation ApS overdrager mobilabonnement kunder på prisplan:
A -E - F - H - MegaBilligt - Gratistaletid & Erhversrabat
til debitel per 1. april 2003.
Kunder på disse prisplaner fortsætter hos Debitel til samme priser som de
d.d. har hos Kommunikation ApS.
Kunder der ikke er blevet godkendt ved kreditvurdering vil blive lukket.

Man skulle næsten tro det var en dårlig aprilsnar, men den er sikkert go'
nok.
Hvad med alle de kloner som Kommunikation Aps. har fået sat i søen?

*Fischer

Fra : Peter Kar$toft

Dato : 31-03-03 15:32

Banitter hele bundtet. De skulle fratages "licensen"

Peter

Fra : 4700

Dato : 01-04-03 09:25

Ja min tlf nr blev lukket mindre end 12 timer efter og det er sku noget
svineri af køberen DEBITEL

Fjern ZZ fra min email
Scannet med
Norton antivirus 2002

Fra : telesur

Dato : 02-05-03 07:48

Det her er simpelt hen den største svinestreg jeg nogensinde har været
ude for!
De har på ingen måde meddelt denne overdragelse, og pludselig er min
firmatelefon lukket...

Er dette her overhovedet lovligt??

Forpulede nossehoveder

En kunder der fra nu af kun bruger et stort teleselskab, uanset man kan
spare et par kr.

http://www.kandu.dk/