Natfilms festival..The Eye
Fra : Morten Johansen

Dato : 31-03-03 09:03

Er der slet ikke nogle der ser noget Natfilm Festival, hvad SKAL man
se osv osv???

Var lige inde at se The Eye i går, WOOOOOOW virkelig positiv
overraskelse! Kan varmet anbefales, at se hvis man får muligheden for
at se den, er vist alerede på DVD.

Filmen har virkelig nogle fede momenter, og man sidder helt ude på
stol kanten hele filmen igennm.

Skuespillet var for hovedrollens part rigtig godt, men bi rollerne
faldt lidt igennem, men det gav bare et sjovt pust, ikke noget man
irreterede sig over.

Et par links til filmen:

http://www.mediacircus.net/eye.html
http://www.eyethemovie.com

Morten

Fra : mack

Dato : 31-03-03 17:15

"Morten Johansen" <morten_b_johansen@yahoo.com> wrote in message
> [...]
>
> Var lige inde at se The Eye i går, WOOOOOOW virkelig positiv
> overraskelse! Kan varmet anbefales, at se hvis man får muligheden for

Sjovt du skulle nævne den! en af mine kammerater snakkede om den i sidste
uge, men jeg har ikke kunnet finde noget om den på imdb. - Tak for linkene!
Er der nogen der ved hvor man kan købe den henne på DVD?

/Mack

Fra : Peter Holm

Dato : 31-03-03 21:54

"mack" <dmu999_SPAM-MIG-IKKE_@sol.dk> wrote in message

> [...]
linkene!
> Er der nogen der ved hvor man kan købe den henne på DVD?

Der er på lager hos asienmovies.dk
http://www.asian-movies.dk/shop/
Den findes under titlen Jian Gui på imdb
http://us.imdb.com/Title?0325655
FED FILM! Så den selv i Bangkok ved en tilfældighed sidste sommmer. Jeg var
nærmest skræmt til døde, og blir det stadig hver gang jeg ser den.

Mvh
Peter

Fra : Per

Dato : 01-04-03 08:12

> Var lige inde at se The Eye i går, WOOOOOOW virkelig positiv
> overraskelse! Kan varmet anbefales, at se hvis man får muligheden for
> at se den, er vist alerede på DVD.

Har den på DVD :)

Det er en fed gyser, der virkelig er spooky til tider.

Fra : Jacob Gunness

Dato : 01-04-03 16:11

> Var lige inde at se The Eye i går, WOOOOOOW virkelig positiv
> overraskelse! Kan varmet anbefales, at se hvis man får muligheden for
> at se den, er vist alerede på DVD.
Den er da glimrende, men... hvor mange flere Sixth Sense-kopier behøver vi
at se? Den var da ganske spændende, bevares, men historien fungerede ikke
særligt godt.

- Jacob