MS Windows
briani 27239
Blå skærm på XP Pro
Fra : PS

Dato : 30-03-03 20:49

Jeg har set de to sidste tråde med dette/lignende problem

Min XP fuldfører opstart og er klar til brug, men efter 1 - 3 min går
den i blå skærm, oftest med den postede fejlmelding.
Jeg resetter så maskinen og derefter kan den køre fejlfri i op til
flere døgn i træk. Men hvis der bliver slukket for maskinen er fejlen
der igen med 100% sikkerhed, det er endnu ikke slået fejl.

Håber at kunne komme tættere på en løsning af problemet.
Mvh. Preben

Fra : Leony

Dato : 31-03-03 16:26

"PS" <xyzptofte@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Min XP fuldfører opstart og er klar til brug, men efter 1 - 3 min går
> den i blå skærm, oftest med den postede fejlmelding.

Hvilken fejl snakker vi om?
IRQL eller en anden.
Du kan læse meget mere om de fejl som XP melder her:
http://www.aumha.org/kbestop.htm
Der er også løsningsforslag.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod: