CM4 - Skuffende
Fra : Nic

Dato : 30-03-03 20:25

Alt for langsomt. (P4 2400 her)
Alt for lidt nyt. (3 skridt frem, 2 tilbage)
Alt for buggy. (selv efter 'enhancement pack 1')
Alt for skuffende. (eller er det kun mig der synes det?)

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nic

(Please delete spamsucks from my email adress to reply.)

www.cmdanmark.dk

Fra : Flemming Ploug

Dato : 31-03-03 11:16

MAX skuffende jeg har totalt opgivet at vinde noget som helst.

Hvert og jeg mener hvert indlæg/hjørne eller frispark til modstanderen gir
dem mål.........uanset hvad jeg end gør

Fra : Mads Møllegaard

Dato : 31-03-03 11:30

> MAX skuffende jeg har totalt opgivet at vinde noget som helst.
>
> Hvert og jeg mener hvert indlæg/hjørne eller frispark til modstanderen gir
> dem mål.........uanset hvad jeg end gør

hmm mærkeligt... jeg har endnu ikke installeret patchen, men har da vundet
15 ud af 19 kampe og kun tabt en (jeg spiller med Man United)

men det er da ulideligt langsomt på en p4 2ghz med 512 mb ram...

// Mads @ www.startout.dk

Fra : Nic

Dato : 31-03-03 14:08

> 15 ud af 19 kampe og kun tabt en (jeg spiller med Man United)
De er vel så syge som altid - uanset træneren...

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 31-03-03 16:25

"Mads Møllegaard" <madsm77@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> hmm mærkeligt... jeg har endnu ikke installeret patchen, men har da vundet
> 15 ud af 19 kampe og kun tabt en (jeg spiller med Man United)
>
> men det er da ulideligt langsomt på en p4 2ghz med 512 mb ram...

Installer patchen, det hjælper en del mht. hastighed og bugs. Det samme gør
det, at spille med medium database og ikke alt for mange ligaer (spiller
personligt med en division i Frankrig, Holland, Spanien, to i England og to
i Italien (kun full detail i Italien, hvor jeg spiller med AC Milan))

Husk at sætte jer lidt ind i træningen og sætte physios på de forskellige
træningsskemaer (det mindsker chancen for skader)

Mvh.
Lars

Fra : MCP_DK

Dato : 31-03-03 21:45

> men det er da ulideligt langsomt på en p4 2ghz med 512 mb ram...
>

> // Mads @ www.startout.dk

hvis du kører WinXP så prøv at trykke ctrl+shift+esc og gå ind i
processor. find cm4.exe og højreklik på den og vælg "prioritet" sæt den
til "over normal"eller "høj"

--
Michael Petersen

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Are you going to Roskilde Festival? Visit here first http://mcp.amok.dk

Fra : Dopedog

Dato : 31-03-03 15:05

> Alt for langsomt. (P4 2400 her)

Synes kun det var sløvt før patchen blev installeret. Nu synes jeg egentlig
det kører ok.

> Alt for lidt nyt. (3 skridt frem, 2 tilbage)

Yep!

> Alt for buggy. (selv efter 'enhancement pack 1')

YEP!

> Alt for skuffende. (eller er det kun mig der synes det?)

Nej det er det ikke! En af de fedeste ting ved CM serien har sku været
transfer markedet efter min mening. Det har de jo næsten fjernet. Til grin!

-Ronnie

Fra : Michael Nielsen

Dato : 31-03-03 16:08

Dopedog wrote:

> Synes kun det var sløvt før patchen blev installeret. Nu synes jeg
> egentlig det kører ok.

AMD rulez? aaah ok - en XP1700 kører det da ok

> YEP!

Er 5 måneder inde - ingen problemer

> Nej det er det ikke! En af de fedeste ting ved CM serien har sku været
> transfer markedet efter min mening. Det har de jo næsten fjernet. Til
> grin!
>
> -Ronnie

Sådan er det jo i virkeligheden

Men det er da ikke så svært igen - jeg har Westham på en 3. plads efter 15
spillerunder. Tilgengæld har Arsenal være skræmmende stærke og har vundet
samtlige kampe.
Nååh ja, undtagen det nederlag på Upton Park - men det var nu også tyreri
ved højlys dag - men 3 dejlige point