Hvordan "bager" man et PHP site?
Fra : Per Jefsen

Dato : 30-03-03 19:54

Hejsa

jeg har et website med en masse php ting i. det jeg gerne vil lave, er et
"bake" af dette site, som jeg fx kan brænde på en cd, og se på en hvilken
som helst computer - uden webserver og php. det er klart, at
interaktiviteten ryger, men jeg bruger mest php til at formatere sider ud
fra indholdet i forskellige "hemmelige" directories (fotoalbum). så det jeg
ønsker er et "øjebliksbillede" af sitet på et givet tidspunkt, i ren HTML
(og uden at skulle vise alle sider i en browser og gemme HTML-koden :))

mvh

per

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-03 20:02

Hvis du bruger IE eller Opera kan du evt. lave en gem som...

Kan du sikkert også i andre browsere...

Men så gemmer du kun en enkelt side - hvis du vil gemme et øjebliksbillede
af hele sitet, skal du nok have fat i et program, der kan lave et "mirror"
af en side på ens harddisk - mener wget kan...

Asger

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 30-03-03 21:34

Per Jefsen <jeff@daimi.au.dk> writes:

> jeg har et website med en masse php ting i. det jeg gerne vil lave, er
> et "bake" af dette site, som jeg fx kan brænde på en cd, og se på en
> hvilken som helst computer - uden webserver og php.

wget? Der findes vist også en version til MS Windows, hvis du er
forbandet med sådan et system

--
Jacob - www.bunk.cc
Nostalgia isn't what it used to be.

Fra : Demos

Dato : 30-03-03 23:24

Jeg kan anbefale HTTrack (http://www.httrack.com/index.php).

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-03 10:39

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> wget? Der findes vist også en version til MS Windows, hvis du er
> forbandet med sådan et system

Jeg har da en port af wget til windows...! Elsker det lille program! :)

Asger