Åndbare waders.
Fra : Lasse

Dato : 30-03-03 18:48

Hej

Jeg skal til at købe waders og jeg vil egentlig gerne have nogle åndbare.'
er der nogen her som kan bidrage med hvilke jeg skal vælge. Jeg har ingen
kendskab til åndbare waders.
Jeg regner med at de skal koste 2000 - 2500 kr.

med venlig hilsen

Lasse

Fra : jan kristensen

Dato : 30-03-03 18:58

Hej Lasse,

Vision laver nogle åndbare waders med et rigtig godt pris/kvalitet-forhold -
vi har ikke haft en eneste reklamation, hvor jeg arbejder.
Jan

Fra : Henric

Dato : 30-03-03 22:46

Ja, Vision extreme får mycket bra betyg av de flesta jag pratar med.
http://www.visionflyfishing.com/
/H

Fra : Kent Lodberg

Dato : 02-04-03 09:00

Jeg har anskaffet mig de nye Vision Enduranse andbare waders, og er fuldt ud
tilfreds med dem,
selv til almindeligt å-fiskeri fungerer de bare godt, og åndbarheden er i
top:)
Så tag du at kigge nærmere på et par vision...
http://www.visionflyfishing.com/

mvh Kent