Egen Webserver
Fra : Ole

Dato : 30-03-03 18:21

Hej
Jeg har lavet min egen webserver.
Efter en ufatelig hård kamp fik jeg den så til at virke for en uges tid
siden.
Men nu er den nede igen.
Er der nogen der har en opsætnings vejledning for dummies som jeg kan bruge
til at kontrolere min opsætning.

Min hjemme side er lavet i frontpage
mit styre system er WINXP,
Jeg bruger IIS 5,1

Http adresse.http://80.199.30.81/
eller WWW.Dagplejen-DagOgNat.dk

Ole

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-03 18:45

Ole wrote:
> [...]
> tid siden.
> Men nu er den nede igen.
> Er der nogen der har en opsætnings vejledning for dummies som jeg kan

Måske du skulle prøve at stille spørgsmålet i
dk.edb.system.ms-windows.server
Det kunne være de ved noget om det - for hvad jeg lige umiddelbart kunne se
på din side, var der ikke noget der havde med PHP at gøre...

> Http adresse.http://80.199.30.81/
> eller WWW.Dagplejen-DagOgNat.dk
>
> Ole

Med venlig hilsen
Asger

Fra : Linuxserverguru

Dato : 03-04-03 20:56

Redhat Linux, , Debian, FreeBSD, Windows Servers..

Deutsch: http://www.serverhaus.de
English: http://www.webhosting-server.com