Hvem har lyst..
Fra : s jensen

Dato : 30-03-03 16:21

Hej Gruppe

Min søster har oprettet et website efter at hun mistetde sin nyfødte søn, og
hun har i den forbindelse søgt min hjælp til websiden.

Hun vil gerne have en slags gæstebog, hvor at man kan gå ind og skrive en
lille hilsen / "tænde et lille lys" for Lucas.

Nå beskenden er sendt til "gæste bogen", skal der gerne være en lille gif af
et stearinlys ved siden af besken.

Men jeg har prøvet lidt forskeligt men uden held..

Er der nogen der har et sådant script eller foreslag til dette, og som vil
dele dele det til søster ??

evt noget alla www.mindet.dk

Jeg håber at i kan hjælpe, det vil betyde meget for Søster...

Søren

Fra : Aksel Spandet

Dato : 30-03-03 16:28

> Er der nogen der har et sådant script eller foreslag til dette, og som vil
> dele dele det til søster ??

Hej!

Jeg har lavet en gæstebog.... kig på www.g-byte.dk under gæstebog....

Den kan jeg da godt lave lidt om på vis det er så der kommer et lys ved
siden af....
Bare et problem.... jeg kan nok ikke lave selve lyset (Billedet) da jeg ikke
er super til grafik.... Men det kan vel findes et sted....

Skriv hvis du er intererseret

Mvh
Aksel